reklama
reklama

Urząd gminy ogłosił nabór na kierownicze stanowisko. Sprawdź, jakie wymagania trzeba spełnić

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: Gmina Kluki

Urząd gminy ogłosił nabór na kierownicze stanowisko. Sprawdź, jakie wymagania trzeba spełnić - Zdjęcie główne

foto Gmina Kluki

Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WydarzeniaUrząd Gminy w Klukach poszukuje pracownika na ważne stanowisko. Właśnie trwa nabór kandydatów chcących pracować jako zastępca kierownika Urzędu Stanu Cywilnego. Zobacz, jakie są wymagania i do, kiedy można składać oferty.
reklama

Pod koniec grudnia gmina Kluki ogłosiła konkurs na stanowisko zastępcy kierownika Urzędu Stanu Cywilnego. Osoby zainteresowane pracą muszą jednak spełnić kilka warunków.

Kandydat powinien mieć ukończone studia wyższe na kierunku prawniczym lub administracyjnym, lub posiadać dyplom potwierdzający uzyskanie tytułu zawodowego magistra i świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w zakresie administracji.

Gmina wymaga również, aby kandydat znał i potrafił zastosować obowiązujące przepisy wynikające z ustawy o samorządzie gminnym i Kodeksu Postępowania Administracyjnego. Na liście wymagań znalazły się również m.in. trzyletni staż pracy na stanowiskach urzędniczych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu, polskie obywatelstwo i umiejętność obsługi urządzeń biurowych.

reklama

Czym zajmuje się zastępca kierownika Urzędu Stanu Cywilnego

Na liście zadań, z którymi będzie musiał zmierzyć się nowy pracownik, są m.in. rejestracja urodzin, małżeństw oraz zgonów i innych zdarzeń mających wpływ na stan cywilny osób, a także sporządzanie aktów stanu cywilnego i prowadzenie ksiąg oraz sporządzanie i wydawanie odpisów aktów i zaświadczeń.

Zajęć jest jednak więcej. Są to również: wskazywanie kandydata na opiekuna prawnego, nadawanie numerów PESEL, prowadzenie akt stanu cywilnego czy organizowanie uroczyści jubileuszowych długoletniego pożycia małżeńskiego.

Zostało jeszcze kilka dni na złożenie dokumentów

Osoby zainteresowane pracą w urzędzie muszą przygotować komplet dokumentów, wśród których powinny znaleźć się CV, list motywacyjny dokumenty potwierdzające wykształcenie i doświadczenie zawodowe kandydata oraz komplet oświadczeń i kwestionariusz osobowy.

reklama

Dokumenty należy składać w Urzędzie Gminy w Klukach do 15 stycznia do godziny 12:00. Szczegółowe informacje dotyczące naboru dostępne są na stornie gminy Kluki.

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

Zarejestruj się w serwisie, aby korzystać z rozszerzonych możliwości portalu

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)
Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama