reklama
reklama

Przyjmują do pracy w centrali PGE GiEK w Bełchatowie. Na jakie stanowiska?

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Przyjmują do pracy w centrali PGE GiEK w Bełchatowie. Na jakie stanowiska? - Zdjęcie główne

Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WydarzeniaKoncern PGE GiEK ogłosił nabór do pracy w centrali spółki przy ulicy Węglowej w Bełchatowie. Na jakie stanowiska można aplikować?
reklama

PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna poszukuje kolejnych osób do pracy w centrali spółki przy ulicy Węglowej. Prowadzona jest zarówno rekrutacja wewnętrzna dla pracowników PGE, jak i dla osób z zewnątrz. Koncern poszukuje m.in. informatyków, automatyków czy osób mających doświadczenie w zarządzaniu. 

Na jakie stanowiska można aplikować?

PGE GiEK poszukuje m.in. specjalisty od cyberbezpieczeństwa, który będzie prowadził bieżący nadzór i kontrolę nad stanem bezpieczeństwa systemów ICT i OT w spółce. Do obowiązków będzie należało również administrowanie systemem zarządzania "bezpieczeństwem informacji i zarządzania ciągłością biznesową". Osoby ubiegające się o to stanowisko muszą posiadać wykształcenie wyższe na kierunku: informatyka, automatyka lub pokrewne. Wymagane jest doświadczenie zawodowe w zakresie cyberbezpieczeństwa w środowiskach teleinformatycznych oraz w zarządzaniu obszarem cyberbezpieczeństwa. Trzeba posiadać staż pracy - min. rok w przypadku specjalistwy lub 3 lata na stanowisku głównego specjalisty.

reklama

Nabór prowadzony jest również na stanowisko specjalisty ds. architektury teleinformatycznej. Ci, którzy z powodzeniem przejdą rozmowę kwalifikacyjną, będą musieli opracować i nadzorować wdrożenie nowego modelu funkcjonowania obszaru ICT w spółce. Tutaj również należy posiadać wyższe wykształcenie na kierunkach informatyka, automatyka lub pokrewne. Wymagane jest doświadczenie zawdowe w prowadzeniu projektów i projektowaniu systemów informatycznych, a także w zakresie administrowania i utrzymywania systemów. 

O pracę mogą się też starać informatycy na stanowisko głównego specjalisty ds. rozwoju i utrzymania systemów ICT i OT w departamencie strategii ICT. W zamieszczonym przez PGE ogłoszeniu o pracę można przeczytać, że do obowiazków zatrudnionej osoby należało będzie m.in. wypracowanie rozwiązań strategicznych w zakresie rozwoju systemów ICT, przygotowanie analiz biznesowych. Trzeba posiadać wyższe wykształcenie na kierunku informatyka lub pokrewne, a także min. 3-letni staż pracy. 

reklama

W PGE poszukują też osób na stanowisko specjalisty ds. transformacji obszaru ICT. Do obowiązków będzie należało m.in. opracowanie i nadzór nad wdrożeniem nowego modelu funkcjonowaniu obszaru ICT w spółce, a także opracowanie przyszłej strategii. O pracę mogą starać się osoby posiadające wykształcenie wyższe na kierunkach: zarządzanie, informatyka lub pokrewne. Wymagane jest doświadczenie zawodowe w obszarze reorganizacji struktur ICT w grupach kapitałowych, budowaniu modeli funkcjonowania obszaru ICT. 

Podania o pracę można też skłądać na stanowisko specjalisty ds. projektów OT. Tutaj też jest wymagane wyższe wykształcenie na kierunku informatyka, automatyka lub pokrewne, a także doświadczenie zawodowe w obszarze administrowania i projektowania systemów techonologicznych informatycznych. 

reklama

Z kolei osoby ubiegające się o posadę specjalisty ds. infrastruktury ICT muszą posiadać doświadczenie w obszarze projektowania i wdrażania systemów informatycznych oraz obsługi i serwisowania urządzeń komputerowych. Wymagane jest wykształcenie wyższe na kierunkach: informatyka, telekomunikacja lub pokrewne. 

 Chętni mogą aplikować w terminie do 26 czerwca.

 

 

 

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

Zarejestruj się w serwisie, aby korzystać z rozszerzonych możliwości portalu

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)
Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama