Urząd miasta w Bełchatowie ogłosił, że chce zatrudnić osobę na stanowisko głównego specjalisty ds. transformacji regionu bełchatowskiego w kancelarii prezydenta miasta.
Jakie wymagania należy spełnić? Niezbędne jest wykształcenie wyższe o kierunku: zarządzanie, ekonomia. Staż pracy to minimum cztery lata, w tym dwa lata pracy na stanowisku związanym z pozyskiwaniem środków zewnętrznych, tworzeniem dokumentów strategicznych, programów rozwoju jednostek samorządu terytorialnego. Osoba starająca się o pracę musi posiadać obywatelstwo polskie, nie może być skazana za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe to m.in. znajomość specyfiki samorządu gminnego, w tym znajomość ustawy o samorządzie gminnym, obsługa komputera i urządzeń biurowych, myślenie analityczne, samodzielność, umiejętność planowania i kreatywność.
Do głównych obowiązków zatrudnionego będzie należało m.in. inicjowanie i koordynowanie działań koncepcyjnych w zakresie nowych kierunków rozwoju miasta, współpraca z instytucjami zaangażowanymi w proces transformacji regionu, inicjowanie i koordynowanie konsultacji z kluczowymi interesariuszami procesu transformacji regionu. Osoba na tym stanowisku będzie miała również za zadanie negocjowanie i koordynowanie, w imieniu prezydenta miasta, kluczowych działań wynikających z Terytorialnego Planu Sprawiedliwej Transformacji oraz Krajowego Planu Sprawiedliwej Transformacji, a także prowadzenie prac konsultacyjno-projektowych w zakresie zidentyfikowanych i zaakceptowanych projektów oraz obszarów interwencji, niezbędnych do przeprowadzenia programu sprawiedliwej transformacji regionu.
Osoby zainteresowane pracą, wymagane dokumenty mogą składać w terminie do 17 czerwca.
Komentarze (0)