reklama
reklama

Produkty znanej firmy znikają ze sklepów. Mogą powodować reakcję alergiczną

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: Pixabay

Produkty znanej firmy znikają ze sklepów. Mogą powodować reakcję alergiczną - Zdjęcie główne

Poglądowe | foto Pixabay

Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WydarzeniaGłówny Inspektorat Sanitarny poinformował o wycofaniu ze sprzedaży trzech produktów znanej firmy. Ich spożycie u części osób może powodować zagrożenie dla zdrowia w postaci reakcji alergicznej. Można je było kupić w sklepach w naszym mieście.
reklama

GIS poinformował o wycofaniu ze sprzedaży trzech sosów marki Winiary. Spożycie produktów u części osób może wywołać reakcję alergiczną. Jest to spowodowane obecnością glutenu w surowcu wykorzystywanym do produkcji.

Sosy Winiary wycofane ze sprzedaży

Producent podjął decyzję o wycofaniu łącznie 6 partii różnych sosów. Jak przekazuje firma Nestlé, do której należy Winiary, ich spożycie może mieć niekorzystny wpływ na osoby z nietolerancją glutenu lub alergią na pszenicę. Ci konsumenci nie powinni spożywać poniższych produktów:

WINIARY Sos Boloński 500g:

  • Nr partii 240423B/1, termin przydatności do spożycia 04.2026
  • Nr partii 240423C/1, termin przydatności do spożycia 04.2026
WINIARY Sos pomidorowy do Spaghetti 500g:

reklama

  • Nr partii 240422A/1, termin przydatności do spożycia 04.2026
  • Nr partii 240422B/1, termin przydatności do spożycia 04.2026
WINIARY Sos amerykański BBQ z syropem z palonego cukru 348g

  • Nr partii 240420A/1, termin przydatności do spożycia 04.2025
  • Nr partii 240421A/1, termin przydatności do spożycia 04.2025

Co zrobić z wycofanymi produktami?

Jak przekazuje firma Nestlé, produkty są bezpieczne dla osób, które nie mają alergii na gluten i pszenicę. Klienci, którzy kupili sosy, mogą skontaktować się z Serwisem Konsumenta firmy w celu ich wymiany.

- Jakość i bezpieczeństwo naszych produktów pozostają naszym najwyższym priorytetem. Jesteśmy przekonani, że jest to odosobniony przypadek. Dokładamy wszelkich starań, aby ciągle podnosić nasze standardy produkcji. Podjęliśmy wszystkie niezbędne działania, aby rozwiązać tę kwestię – informuje Dział Jakości Nestlé Polska S.A.

reklama

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

Zarejestruj się w serwisie, aby korzystać z rozszerzonych możliwości portalu

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)
Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama