reklama
reklama

Pracowników PGE czekają ciężkie miesiące. Muszą uzbroić się w cierpliwość

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: Archiwum

Pracowników PGE czekają ciężkie miesiące. Muszą uzbroić się w cierpliwość - Zdjęcie główne

foto Archiwum

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Kopalnia i ElektrowniaKierowcy muszą przygotować się na kolejne utrudnienia. Od poniedziałku, 28 kwietnia, wprowadzona została tymczasowa organizacja ruchu na drodze w kierunku kopalni i elektrowni. Uciążliwości z pewnością odczują pracownicy kopalni, elektrowni i spółek zależnych PGE, którzy codziennie dojeżdżają tędy do pracy.
reklama

Pracownicy zakładów PGE, dojeżdżający na co dzień do pracy w kopalni, elektrowni i spółkach zależnych muszą przygotować się na kolejne utrudnienia. Bełchatowskie starostwo przekazało, że od poniedziałku, 28 kwietnia, wprowadzona została tymczasowa organizacja ruchu na czas robót związanych z przebudową drogi powiatowej nr 1902E. Utrudnienia dotyczą odcinka o długości około 500 metrów od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 484 i dalej w kierunku Słoku.

- Na tym odcinku zostanie wprowadzona sygnalizacja świetlna i ruch wahadłowy – informuje bełchatowskie starostwo.

Firma realizująca inwestycję w najbliższych tygodniach planuje prace związane m.in. z odwodnieniem.

Jak długo potrwają utrudnienia? Powiat zaznacza, że kierowcy muszą przygotować się na uciążliwości związane z remontem… aż do końca roku. Nie podano terminu, jak długo potrwa obecnie ustawione „wahadło” dla kierowców. Jednak po zakończeniu robót na obecnie realizowanym fragmencie drogi, ekipy drogowców przeniosą się na kolejny.

reklama

Przypomnijmy, że pierwszy etap przebudowy drogi powiatowej od skrzyżowania z DW 484 do miejscowości Słok-Młyn obejmuje fragment od wspomnianej krzyżówki do miejscowości Rząsawa (łącznie to odcinek o długości 2,6 km). Wszystkie roboty mają się zakończyć do końca tego roku.

Na zakres prac na drodze w kierunku Słoku składają się m.in.: wykonanie konstrukcji, nawierzchni jezdni i poboczy (nawierzchnia o szer. 7 m, pas po 3,5 m, czyli max. szerokość pasa przy klasie Z, pobocze 1 m z kruszywa), przebudowę zjazdów, budowę chodników przy przejściach dla pieszych, przebudowę rowów, budowę kanalizacji deszczowej, usunięcie kolizji z istniejącymi sieciami, wycinkę kolizyjnej zieleni, wprowadzenie nowej organizacji ruchu, oświetlenie przejść dla pieszych.

Koszt inwestycji to ponad 14 mln zł. Dofinansowanie z rządowego programu Polski Ład wynosi blisko 10 mln zł, a pozostałe koszty pokryje starostwo.

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)
Wczytywanie komentarzy
reklama
logo