Od blisko dwóch lat w Bełchatowie działają dwa duże centra handlowe. W związku z tym część sieci oferowała klientom możliwość zrobienia zakupów w sklepach zlokalizowanych zarówno w Galerii Bawełnianka, jak i w Olimpii. Okazuje się jednak, że odzieżowy gigant postanowił zrezygnować z prowadzenia części punktów i przenieść swoją ofertę tylko w jedno miejsce.
Sieć LPP przenosi się do Bawełnianki
Chodzi oczywiście o sieć LPP, w skład której wchodzą takie marki jak Cropp, House, Reserved, czy Mohito. Od kilku dni w sklepach tych marek zlokalizowanych w Olimpii trwały prace związane z zamknięciem placówek. Pracownicy pakowali towar, a klienci nie mogli zamawiać produktów do punków przy ulicy Kolejowej. Teraz sklepy są już zamknięte, a klienci zakupy mogą zrobić już tylko w Galerii Bawełnianka.O powód takiej decyzji zapytaliśmy u źródła. Sieć LPP zdecydowała się przekazać krótki komentarz z wyjaśnieniem decyzji o zamknięciu części sklepów w Bełchatowie.
- Salony naszych marek zlokalizowane w Galerii Olimpia w Bełchatowie zostaną zamknięte ze względu na wygasające z końcem listopada umowy najmu. Wszystkich mieszkańców Bełchatowa zachęcamy do odwiedzin naszych sklepów w Bawełniance, które pozostają otwarte niezmiennie od kwietnia 2023 r. – przekazało biuro prasowe LPP.
Sieć nie podaje konkretnego powodu swojej decyzji o zamknięciu lokali, jednak biorąc pod uwagę ilość mieszkańców w naszym mieście, a zarazem potencjalnych klientów, można się domyślać, że LPP zwyczajnie nie opłacało się prowadzenie salonów w dwóch lokalizacjach. Nie bez znaczenia zapewne był fakt, że lokale w Bawełniance były większe.
O komentarz zapytaliśmy również w Galerii Bawełnianka, która od teraz jako jedyna w mieście może pochwalić się obecnością wszystkich marek giganta odzieżowego. Dyrektor centrum podkreśla, że Bawełnianka cieszy się z zaufania sieci LPP.
- Nie mogliśmy zapomnieć o markach z grupy LPP, którymi są Reserved, Cropp, House, Mohito, dlatego zaprosiliśmy je do współpracy, dając im na etapie tworzenia układu najemców nieograniczone możliwości wyboru położenia i wielkości powierzchni w Bawełniance. W naszej ocenie oferta dla klienta bez tych marek byłaby niepełna, dlatego cieszymy się, że zostaliśmy obdarzeni zaufaniem i nasza współpraca trwa nadal – mówi Grzegorz Guzik, dyrektor Galerii Bawełnianka.
Sklepy, których nie ma w okolicy
Bawełnianka chwali się również współpracą z markami, których próżno szukać w naszym mieście, a nawet regionie.
- Bawełnianka podczas wprowadzania najemców do galerii zadbała, aby oferta była szeroka i odmienna od innych tego typu obiektów w mieście. Dlatego wprowadziliśmy do Bełchatowa firmy, których nie było. To jest m.in. rozpoczynająca swoją historię w Polsce firma Woolworth, która swój pierwszy sklep otworzyła właśnie u nas – mówi Grzegorz Guzik.
Jak dodaje, są to również znane i cenione marki Ochnik, Vistula, Wólczanka, Carry, Home&You, czy HalfPrice. Swoją przygodę z miastem Bełchatów rozpoczęła również Pizza Hut, która już podczas wielkiego otwarcia cieszyła się ogromną popularnością wśród klientów.
Co więcej, okazuje się, że oferta Bawełnianki może się jeszcze powiększyć. W rozmowie z naszym portalem wspomniał o tym dyrektor Grzegorz Guzik.
- Pracujemy nad tym, aby zrobić niespodziankę mieszkańcom Bełchatowa wprowadzając kolejne marki, których obecnie miasto nie posiada. Jedną z nich być może będzie marka, która dopiero rozpoczyna swoją działalność w Polsce. Rozmowy trwają i wygląda na to, że powinno nam się udać przekonać ich, że w mieście Bełchatów warto prowadzić swój biznes. Pamiętajmy, że to Najemca podejmuje decyzje i wybiera miejsce prowadzenia swojej działalności oceniając jego potencjał – przekazuje Grzegorz Guzik.
Krótka historia sieci LPP
LPP swoją działalność rozpoczęło w 1991 roku. Wówczas Marek Piechocki i Jerzy Lubianiec założyli spółkę Mistral. Firma nazwę zmieniła w 1995 i od tego czasu funkcjonuje już pod szyldem LPP. Nazwa pochodzi od pierwszych liter nazwisk jej założycieli: Jerzy Lubianiec, Marek Piechocki i Partnerzy.W 1998 roku otwarte zostały pierwsze salony Reserved, czyli autorskiej marki LPP. Już kilka lat później, w 2002 roku firma otworzyła pierwsze salony za granicą. Sklepy zaczęły działać w Rosji, Czechach, Estonii, Łotwie i na Węgrzech. Kolejną marką stworzoną przez LPP był Cropp, który działalność rozpoczął w 2004 roku. Cztery lata później w 2008 roku sieć stała się właścicielem marek House i Mohito, które należały do spółki Artman.
W 2011 spółka uruchomiła sprzedaż detaliczną, dwa lata później w 2013 roku powstała marka Sinsay skierowana wówczas do nastoletnich dziewczyn. Przez kolejne lata LPP stopniowo rozwijało swoją działalność zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym, wprowadzając nowe rozwiązania i debiutując w kolejnych krajach.
Komentarze (0)