Gmina Bełchatów poszukuje pracownika na wolne stanowisko głównego specjalisty w referacie inwestycji. Chętni mają ostatnie chwile na zgłoszenie swojej kandydatury. Wcześniej powinni jednak spełnić kilka warunków.
Co trzeba zrobić, żeby pracować w gminie?
Wśród niezbędnych wymagań na to stanowisko znalazły się m.in. wykształcenie wyższe na kierunku budownictwo oraz co najmniej 3-letni staż pracy. Oprócz tego kandydaci nie mogą być skazani ani ścigani za umyślne przestępstwo skarbowe lub ścigane z oskarżenia publicznego, a ich stan zdrowia powinien pozwalać na zatrudnienie na powyższym stanowisku. Konieczne są również: polskie obywatelstwo, pełna zdolność do czynności prawnych i nieposzlakowana opinia.Wśród wymagań dodatkowych znalazły się m.in. znajomość szeregu przepisów i ustaw dotyczących samorządu gminnego, ochrony środowiska i prawa budowlanego, posiadanie przynajmniej jednego z uprawnień budowlanych oraz znajomość procesu budowlanego i umiejętność praktycznego zastosowania wiedzy technicznej.
Dodatkowym atutem będzie również m.in. staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego, komunikatywność, dyspozycyjność i umiejętność analizy kosztorysów inwestycyjnych.
Czym zajmuje się główny specjalista w referacie inwestycji?
Na liście zadań, którymi będzie zajmować się nowy pracownik, są: przygotowanie, prowadzenie i nadzorowanie inwestycji gminnych, nadzorowanie przebiegu procesu inwestycyjnego, koordynowanie i kontrolowanie prac związanych z wykonaniem inwestycji, egzekwowanie prawidłowości i rzetelności realizacji umów, organizowanie i przeprowadzanie odbiorów, a także rozliczenie prowadzonych inwestycji.Wśród obowiązków głównego specjalisty są również sporządzanie dokumentacji po zakończeniu inwestycji, opracowanie niezbędnych analiz i prognoz finansowych, rozliczanie zadań inwestycyjnych oraz prowadzenie przeglądów inwestycji w okresie rękojmi i gwarancji.
Co trzeba zrobić, aby starać się o pracę w urzędzie?
Osoby chcące ubiegać się o prace mają ostatnią chwilę na zgłoszenie swojej kandydatury. W tym celu należy przekazać do urzędu komplet dokumentów aplikacyjnych. Wśród nich są: list motywacyjny, CV, kwestionariusz osobowy, kserokopie świadectwa pracy i dokumentów potwierdzających wykształcenie i udział w kursach. Konieczne jest również wypełnienie kilku oświadczeń. Pełna lista dokumentów dostępna jest na stronie urzędu gminy.Kandydaci swoje aplikacje powinni przekazać do 8 lipca. Można to zrobić osobiście w sekretariacie urzędu lub wysłać pocztą na adres gminy.
Komentarze (0)