reklama
reklama

Urząd poszukuje nowego dyrektora. Sprawdź, co trzeba zrobić, aby dostać pracę

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: Poglądowe

Urząd poszukuje nowego dyrektora. Sprawdź, co trzeba zrobić, aby dostać pracę - Zdjęcie główne

foto Poglądowe

Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wydarzenia W bełchatowskim magistracie ruszyła kolejna rekrutacja na dyrektorskie stanowisko. Urząd drugi raz poszukuje osoby, która mogłaby pokierować Miejskim Centrum Sportu. Wyjaśniamy, jakie warunki trzeba spełnić, żeby dostać pracę.
reklama

Urząd Miasta w Bełchatowie poszukuje osoby na stanowisko Dyrektora Miejskiego Centrum Sportu. Właśnie rozpoczęło się kolejne postępowanie dla kandydatów chętnych na tę posadę. W poprzedniej rekrutacji udział wzięły 3 osoby, żadna z nich nie spełniła jednak wymagań formalnych. Jakie warunki stawia magistrat?

Co trzeba zrobić, żeby zostać dyrektorem

Wśród wymagań niezbędnych znalazły się m.in. wykształcenie wyższe na kierunkach zarządzanie i ekonomia, a także minimum 5 lat stażu pracy lub prowadzenia działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na tym stanowisku.

Kandydat musi wykazać się znajomością ustaw dotyczących samorządu gminnego, sportu czy też finansów publicznych, a także mieć kompetencje miękkie w postaci m.in. umiejętności motywowania i kierowania zespołem oraz analitycznego myślenia. Niezbędne będą również: polskie obywatelstwo, brak prawomocnego orzeczenia o skazania oraz zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publiczny i nieposzlakowana opinia.

Jest również kilka wymagań dodatkowych. Plusem będzie, jeśli kandydat ma ukończone kursy, szkolenia lub studia podyplomowe w zakresie zadań wykonywanych na stanowisku. Kolejnymi zaletami będą: umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, doświadczenie w pracy z organizacjami, stowarzyszeniami, związkami i klubami sportowymi, a także znajomość lokalnych i krajowych środowisk sportowych.

Czym zajmuje się dyrektor Miejskim Centrum Sportu?

Wśród zadań na tym stanowisku są m.in. zapewnienie właściwej organizacji pracy jednostki, zapewnienie funkcjonowania adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej w jednostce, zapewnienie bezpieczeństwa i danych informacji oraz wykonywanie obowiązku pracodawcy.

Oprócz tego dyrektor zajmuje się również zarządzaniem i administrowaniem obiektami i urządzeniami sportowo-rekreacyjnymi, realizacją zadań inwestycyjnych, prowadzeniem działalności programowej i reklamowej, a także takiej służącej upowszechnianiu kultury fizycznej i sportu.

Wśród zadań na tym stanowisku są też: prowadzenie działań mających na celu organizację zajęć, zwodów i imprez sportowych oraz zawieranie umów i porozumień w celu realizacji zadań statutowych.

Jak starać się o pracę?

Osoby chcące pokierować jednostką muszą wcześniej zgłosić swoją kandydaturę. W tym celu należy złożyć do urzędu szereg dokumentów aplikacyjnych. Wśród nich są: list motywacyjny, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż pracy oraz ukończenie kursów i szkoleń. Niezbędne jest również dołączenie szeregu oświadczeń. Ich lista dostępna jest na stronie bełchatowskiego magistratu.

Tak przygotowane zgłoszenie należy dostarczyć do urzędu miasta do 26 lipca tego roku. Można to zrobić osobiście, za pomocą maila, za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej lub drogą pocztową. Trzeba jednak pamiętać o tym, że liczy się data wpływu zgłoszenia do urzędu, a nie ich wysłania.

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

Zarejestruj się w serwisie, aby korzystać z rozszerzonych możliwości portalu

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama