reklama
reklama

Urząd miasta poszukuje pracowników. Na jakie stanowiska?

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: Poglądowe

Urząd miasta poszukuje pracowników. Na jakie stanowiska? - Zdjęcie główne

foto Poglądowe

Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WydarzeniaBełchatowski magistrat ogłosił, że poszukuje osób na urzędnicze stanowiska. Jakie trzeba mieć kwalifikacje i do kiedy można składać wymagane dokumenty?
reklama

W bełchatowskim urzędzie ogłoszono nabór na dwa stanowiska. Magistrat poszukuje m.in. inspektora ds. społeczno-administracyjnych w Wydziale Spraw Społecznych, a także osoby na stanowisko inspektora ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi.

Zarówno w przypadku pierwszej, jak i drugiej oferty, wymagane jest wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku: administracja, zarządzanie i marketing. Kandydat musi posiadać 3-letni staż pracy, a także polskie obywatelstwo. Nie może też być prawomocnie skazany.

Wymagania dodatkowe to m.in. znajomość specyfiki samorządu gminnego, umiejętność obsługi urządzeń biurowych i komputera, a także posiadanie umiejętności myślenia analitycznego, komunikatywność i odporność na stres.

reklama

Kandydaci wymagane dokumenty mogą składać w urzędzie do 2 października.

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

Zarejestruj się w serwisie, aby korzystać z rozszerzonych możliwości portalu

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama