reklama
reklama

Jest praca w „polskim Kuwejcie”. Na jakim stanowisku i co trzeba zrobić, żeby dostać posadę?

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: Poglądowe/Archiwum

Jest praca w „polskim Kuwejcie”. Na jakim stanowisku i co trzeba zrobić, żeby dostać posadę? - Zdjęcie główne

foto Poglądowe/Archiwum

Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WydarzeniaGminny Ośrodek Kultury w Kleszczowie poszukuje nowego pracownika. Chętni mają jeszcze kilka dni na składanie wniosków. Wcześniej muszą jednak spełnić pewne warunki. Co trzeba zrobić, żeby pracować w najbogatszej gminie w Polsce.
reklama

Jednostka podległa gminy Kleszczów poszukuje nowego pracownika. Gminny Ośrodek Kultury zatrudni osobę, która chciałaby zająć stanowisko koordynatora ds. zamówień publicznych i informatyki. Chętni mają jeszcze trochę czasu na składanie wniosków. Wcześniej muszą jednak spełnić szereg wymagań.

Co trzeba zrobić, żeby pracować w najbogatszej gminie w Polsce?

Wśród wymagań, które muszą spełnić kandydaci, znalazły się: co najmniej 3-letni straż pracy lub 3-letni okres prowadzenia działalności gospodarczej, w tym rok doświadczenia w pracy związanej z zamówieniami publicznymi, a także wykształcenie wyższe. W tym przypadku preferowane są specjalności: prawo, administracja, ekonomia lub pokrewne. Pod uwagę brane będą również studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych. Na liście wymagań niezbędnych nalazły się również: polskie obywatelstwo, nieposzlakowana opinia i niekaralność.

reklama

Dodatkową zaletą podczas ubiegania się o pracę będzie m.in. znajomość przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a także doświadczenie w przeprowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych krajowych i unijnych. Wśród wymagań dodatkowych GOK zamieścił również ukończenie przez kandydatów kursów i szkoleń z zakresu zamówień publicznych. Tutaj pod uwagę będą brane również certyfikaty.

Kandydaci powinni również wykazać się komunikatywnością i umiejętnością prowadzenia negocjacji, sprawną organizacją pracy w zespole, samodzielnością, odpowiedzialnością i rzetelnością w wykonywaniu zadań. Plusami będą również biegła znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office) i prawo jazdy kat. B.

reklama

Czym zajmuje się koordynator ds. zamówień publicznych i informatyki?

Osoba, która dostanie pracę w GOK-u, będzie m.in. zajmować się nadzorem, przygotowaniem i koordynowaniem realizacji zadań wynikających z przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych. Wśród obowiązków nowego pracownika będą również: sporządzanie OPZ i SWZ, planów, regulaminów, umów, rozliczeń, sprawozdań związanych z przygotowaniem i przeprowadzaniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz współpraca z pracownikami odpowiedzialnymi merytorycznie za udzielenie zamówień publicznych.

Nowy koordynator będzie zajmować się też nadzorem nad czynnościami dot. obsługi sieci informatycznej, oprogramowania, baz danych, archiwizacją danych, a także koordynacją pracy osoby zatrudnionej na stanowisku Specjalista ds. informatyki i obsługi urządzeń technicznych.

reklama

Jak starać się o pracę w gminnym ośrodku kultury?

Chętni swoje aplikacje mogą składać jeszcze przez kilka dni. Termin zakończenia naboru mija 2 lipca. Wymagane dokumenty należy składać pocztą na adres GOK w Kleszczowie, osobiście w siedzibie placówki lub mailowo.

W zgłoszeniu powinny znaleźć się: list motywacyjny, CV, a także kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz doświadczenie kandydata. Niezbędne będzie również wypełnienie oświadczeń i kwestionariusza osobowego. Szczegóły można znaleźć na stronie GOK-u.

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

Zarejestruj się w serwisie, aby korzystać z rozszerzonych możliwości portalu

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)
Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama