Polska Grupa Energetyczna informuje, iż jej pracownicy odbierają sygnały od zaniepokojonych klientów, którzy otrzymali dziwne wezwania do zapłaty z podrobionym logiem koncernu.
- Docierają do nas sygnały od Klientów, że otrzymują oni fałszywe wiadomości, przesyłane przez firmę Polska Gospodarka Energetyczna podszywającą się pod markę PGE Polska Grupa Energetyczna, wzywające do uregulowania zaległych należności – czytamy na stronie dostawcy.
Na szczęście fałszywe korespondencje łatwo rozpoznać. W górnym rogu pod logiem PGE znajduje się napis "Polska GOSPODARKA Energetyczna". Korespondencja zawiera też odnośniki do nieistniejących stron internetowych. Przykładowy wygląd "fałszywki" zamieszczamy pod artykułem.
Najłatwiejszym jednak sposobem, aby upewnić się, czy prawdziwy dostawca energii wysłał do nas upomnienie jest zadzwonić do biura obsługi klienta PGE, pod numer (+48) 422 222 222.