Urząd Miasta Bełchatowa poszukuje pracowników na wolne stanowisko inspektora do spraw promocji i kultury w wydziale Promocji Kultury i Sportu. Chętni na urzędniczą posadę mają jeszcze ostatnie dni na zgłoszenie kandydatury. Wcześniej trzeba jednak przejść rekrutację.
Jak wymagania trzeba spełnić, żeby pracować w magistracie?
Wśród niezbędnych wymagań na stanowisko inspektora do spraw promocji i kultury znalazły się wykształcenie wyższe magisterskie oraz staż pracy. Urząd oczekuje od kandydatów minimum 3 lat doświadczenia, a także ukończenia studiów na kierunku: marketing, socjologia, administracja czy kulturoznawstwo.Oferta pracy skierowana jest jedynie do osób posiadających polskie obywatelstwo oraz cieszących się nieposzlakowaną opinią. Kandydaci nie mogą być również skazani prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa.
Wśród dodatkowych wymagań urząd zawarł m.in. znajomość szeregu ustaw, doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego, a także umiejętność prowadzenia analizy i syntezy danych. Kandydaci powinni bardzo dobrze znać język polski w zakresie redagowania pism urzędowych, a także być kreatywni.
Czym zajmuje się inspektor do spraw promocji i kultury?
Wśród zadań, którymi będzie zajmować się nowy pracownik, na pierwszym miejscu znalazło się organizowanie wydarzeń, konkursów, przedsięwzięć i projektów o charakterze kulturalnym. Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy również współpraca z takimi placówkami jak Miejskie Centrum Kultury, biblioteka, muzeum, czy Miejskie Centrum Sportu.Nowy urzędnik będzie również zajmować się przygotowaniem informacji o aktualnych wydarzeniach na terenie miasta, a także współpracą ze szkołami i innymi placówkami upowszechniania kultury. Na liście magistrat zawarł również kilka innych zajęć, które według potrzeb będzie wykonywać nowy pracownik.
Co zrobić, żeby starać się o pracę w urzędzie?
Chętni na posadę inspektora w bełchatowskim urzędzie do 12 lutego muszą dostarczyć do magistratu komplet dokumentów. Wśród nich są m.in. list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających staż pracy i wykształcenie, a także kwestionariusz osobowy i oświadczenia. Pełna lista dostępna jest na stronie urzędu.Dokumenty w zamkniętej kopercie z dopiskiem „dotyczy naboru na stanowisko inspektora ds. promocji i kultury” można przynieść bezpośrednio do punktu obsługi w urzędzie lub wysłać pocztą. Aplikować można również internetowo, wysyłając dokumenty na adres mailowy urzędu lub za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej.
Komentarze (0)