Osoby szukające pracy w naszym mieście mogą skorzystać z pomocy PUP-u w Bełchatowie. Na stronie urzędu regularnie pojawiają się nowe ogłoszenia, a aktualnie poszukiwane są osoby m.in. na stanowiska sprzedawcy, informatyka, czy też sprzątaczki. Ogłoszeń jest jednak znacznie więcej, a w niektórych miejscach i zawodach można nieźle zarobić.
Poniżej wybraliśmy kilka najciekawszych ofert. Szczegóły, a także inne ogłoszenia znajdują się na stronie Powiatowego Urzędu Pracy w Bełchatowie. Sprawdź, gdzie i ile można zarobić w naszym mieście.
Oferta pracy: Referent ds. BHP
Wynagrodzenie brutto: od 4 700 PLN Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00.System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Miejsce pracy: Przemysłowa 16, 97-400 Bełchatów, powiat: bełchatowski, woj: łódzkie
Zakres obowiązków: 1.Bieżąca kontrola stanu bhp w zakładzie, w szczególności nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników przepisów bhp. Bieżące raportowanie do kierownika zakładu i komórki bhp pracodawcy. 2.Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem systemu poleceń na prace szczególnie niebezpieczne dla nie rutynowych prac serwisowych. Udział w przygotowywaniu pozwoleń na pracę i bieżąca kontrola prac zgodnie z poleceniem. 3.Udział w opiniowaniu – w porozumieniu z komórką bhp – zakupu środków ochrony indywidualnej dla pracowników. 4. Prowadzenie gospodarki magazynowej w zakresie odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej. 5.Inne działania wykonywane w porozumieniu z komórką bhp i kierownikiem zakładu.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Liczba godzin pracy w miesiącu: nie dotyczy
Wymagania konieczne: Wykształcenie średnie branżowe, Prawo jazdy kat. B
Inne wymagania: Dla zawodu technik bhp staż w zawodzie niewymagany, dla pozostałych 3 lata w działach związanych z utrzymaniem ruchu.
Pracodawca: "EKO-REGION" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Krótki opis działalności gospodarczej: Gospodarka odpadami.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV należy wysłać na e-mail: sekretariat@eko-region.pl
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: poniedziałek-piatek, Godziny : 7.00-15.00
Oferta pracy: Referent informatyk
Wynagrodzenie brutto: od 4 700 PLN Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00 w siedzibie Spółki.System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Miejsce pracy: Bawełniana 18, 97-400 Bełchatów, powiat: bełchatowski, woj: łódzkie
Zakres obowiązków: Zapewnienie ciągłego i bezawaryjnego funkcjonowania środowiska teleinformatycznego. Administracja systemami z rodziny Microsoft Windows Server. Administrowanie usługami opartymi o technologie Microsoft: Active Directory, DNS, DHCP, terminal servers, file servers. Administracja środowiskami wirtualnymi VMware ESX, vCenter. Usuwanie problemów związanych z zagadnieniami sieciowymi. Wsparcie techniczne użytkowników w sieci lokalnej oraz rozproszonej Rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych, zarówno w sposób zdalny, jak i bezpośrednio na miejscu. Usuwanie problemów związanych z zagadnieniami sieciowymi. Zakupy sprzętu komputerowego i telekomunikacyjnego. Zarządzenie flotą mobilnych urządzeń GSM/LTE. Wykonywanie innych zadań zleconych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160
Wymagania konieczne: Wykształcenie wyższe (w tym licencjat), prawo jazdy kat. B, doświadczenie na danym stanowisku pracy (wymagany staż - lata: 3)
Inne wymagania: Znajomość systemów z rodziny Microsoft Windows Server 2008/2012/2016/2019/2022, systemów operacyjnych Windows 7, 10 i 11, pakietów MS Office. Znajomość: rozwiązań witalizacyjnych VMware ESX, vCenter na poziomie min. VCTA-DCV, zagadnień sieci komp. LAN/ WAN, VPN, VLAN oraz protokołów TCP/IP.
Pracodawca: "EKO-REGION" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Krótki opis działalności gospodarczej: Gospodarka odpadami.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV należy wysyłać na adres e-mail: sekretariat@eko-region.pl
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: Poniedziałek - piątek, Godziny : 7:00 - 15:00
Oferta pracy: Sprzątaczka 1/2 etatu
Wynagrodzenie brutto: od 2 333 PLN Praca 20 godz. w tyg. pn.- pt. w godz. 8:00-12:00System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Miejsce pracy: Okrzei, 97-400 Bełchatów, powiat: bełchatowski, woj: łódzkie
Zakres obowiązków: Sprzątanie klatek schodowych oraz prace porządkowe wokół bloków
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1/2
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Liczba godzin pracy w miesiącu: 80
Wymagania konieczne: wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Inne wymagania: Chęć do pracy
Pracodawca: USŁUGI PORZĄDKOWE "MAX" KRZYSZTOF SKOWROŃSKI
Krótki opis działalności gospodarczej: Niespecjalistyczne sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: Poniedziałek-piątek, Godziny : 7:00-20:00
Oferta pracy: Informatyk
Wynagrodzenie: brutto od 6 800 PLN Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 14:35System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Miejsce pracy: Czapliniecka 123, 97-400 Bełchatów, powiat: bełchatowski, woj: łódzkie
Zakres obowiązków: Pierwsza linia wsparcia użytkowników – obsługa zgłoszeń telefonicznych i zleceń poprzez system helpdesk. Opieka serwisowa nad komputerami – bieżąca konserwacja, diagnostyka i wymiana podzespołów. Bieżąca obsługa oraz monitorowanie aktualności wykorzystywanego oprogramowania. Nadzór nad firmami zewnętrznymi świadczącymi opiekę serwisową oprogramowania. Obsługa oraz konserwacja sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych. Obsługa kontrolera domeny i nadzór nad bezpieczeństwem sieci komputerowej. Tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej oraz procedur IT. Okresowe przeglądy bezpieczeństwa w zakresie IT. Pomoc techniczna dla pracowników szpitala.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160
Wymagania konieczne: Wykształcenie wyższe (w tym licencjat), kierunek: Informatyka, teleinformatyka lub pokrewne
Inne wymagania: Mile widziana znajomość oprogramowania AMMS/Pixel/ATD. Biegła znajomość obsługi i konfiguracji systemów operacyjnych. Mile widziane doświadczenie zawodowe w środowisku medycznym. Komunikatywność, pracowitość. Dobra organizacja, samodzielność, operatywność. Umiejętności analityczne.
Pracodawca: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie
Krótki opis działalności gospodarczej: OPIEKA ZDROWOTNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV należy wysyłać na adres e-mail: rekrutacja@szpital-belchatow.pl
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: Poniedziałek - piątek, Godziny : 7:00 - 14:00
Oferta pracy: Sprzedawca w sklepie odzieżowym
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN Praca od poniedziałku do soboty w systemie zmianowym wg grafiku w godzinach 9:00-21:00 (40 godzin tygodniowo). Miejsce pracy: CH BAWEŁNIANKA - "VIA MODA"System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Miejsce pracy: Bawełniana 7, 97-400 Bełchatów, powiat: bełchatowski, woj: łódzkie
Zakres obowiązków: Obsługa klienta; utrzymanie porządku w sklepie; obsługa kasy fiskalnej, terminala płatniczego; ekspozycja towaru.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160
Wymagania konieczne: Wykształcenie średnie ogólnokształcące
Inne wymagania: Komunikatywność, dyspozycyjność. Oferta kierowana również dla osób do przyuczenia.
Pracodawca: Edyta Cytarzyńska - Sklep ,,MODA" ,AUTO-GAZ DRAGON3, Myjnia samochodowa DRAGON3,
Krótki opis działalności gospodarczej: Sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV należy aplikować na adres e-mail: edyta.cytarzynska@wp.pl
Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny, Termin: 18.07.2025., Godziny : 10:00
Oferta pracy: Młodszy referent / Podinspektor ds. realizacji projektów na rzecz wsparcia przedsiębiorczości
Wynagrodzenie brutto: od 4 800 PLN Stanowisko oferowane: od młodszego referenta do podinspektora ds. realizacji projektów na rzecz przedsiębiorczości (stanowisko ustalone odpowiednio do kwalifikacji i doświadczenia kandydata). Praca od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00-16:00 (40 godzin tygodniowo). Miejsce pracy: województwo Łódzkie - siedziba biura Bełchatów. Gwarantowane: Stabilność zatrudnienia - pierwsza umowa na czas określony na 6 miesięcy, praca w ambitnym i dynamicznym zespole, łatwy dostęp do szkoleń wewnętrznych, możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych, możliwość udziału w różnych projektach, akcjach dobroczynnych, respektowanie uprawnień rodzicielskich, pakiet socjalny, pakiet ubezpieczeniowy do nabycia na preferencyjnych warunkach, rozsądne godziny pracy-wolne weekendy, dogodna lokalizacja-centrum miasta.System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Miejsce pracy: Pabianicka 28/1, 97-400 Bełchatów, powiat: bełchatowski, woj: łódzkie
Zakres obowiązków: Wdrożenie do prowadzenia spraw i dokumentacji w zakresie realizowanych form wsparcia na rzecz przedsiębiorców z województwa łódzkiego. Przygotowywanie dokumentów,związanych z zadaniami Wydziału. Prowadzenie i aktualizacja baz danych, rejestrów oraz innych zestawień niezbędnych do realizacji powierzonych zadań. Prowadzenie działań informacyjnych dla przedsiębiorców, uczestnictwo w spotkaniach networkingowych, szkoleniach, konferencjach, wydarzeniach plenerowych itp. Udział w inicjatywach realizowanych we współpracy z instytucjami otoczenia biznesu, ośrodkami naukowymi, ośrodkami badawczo-rozwojowymi, jst, NGO's oraz innymi partnerami, zaangażowanymi w proces tworzenia mechanizmów wsparcia i rozwoju przedsiębiorczości w regionie. Pozyskiwanie informacji nt. możliwości uzyskania dofinansowań przez przedsiębiorstwa w postaci dotacji, pożyczek preferencyjnych, gwarancji bankowych itp. Współpraca w pozostałymi komórkami organizacyjnymi oraz innymi podmiotami zewnętrznymi w zakresie prowadzonych spraw. Pomoc tworzeniu treści i materiałów informacyjno- promocyjnych. Archiwizacja dokumentów.
Rodzaj umowy: umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160
Wymagania konieczne: Znajomość języków: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany, Wykształcenie średnie ogólnokształcące, Prawo jazdy kat. B, doświadczenie na danym stanowisku pracy (wymagany staż - lata: 3)
Wymagania pożądane: Wykształcenie wyższe (w tym licencjat)
Inne wymagania: Wykształcenie: w przypadku stanowiska młodszego referenta i referenta wymagane jest wykształcenie średnie, w przypadku stanowiska podinspektora wykształcenie średnie lub wyższe. Staż pracy: w przypadku stanowiska młodszego referenta staż pracy nie jest wymagany, w przypadku stanowiska referenta wymagany jest co najmniej roczny staż pracy, w przypadku stanowiska podinspektora z wykształceniem średnim wymagany jest co najmniej 3-letni staż pracy, w przypadku stanowiska podinspektora z wykształceniem wyższym staż pracy nie jest wymagany. Wiedza z zakresu Ustawy o samorządzie województwa. Wiedza z zakresu narzędzi wspierających przedsiębiorczość. Znajomość zasad ochrony danych osobowych (RODO). Znajomość języka angielskiego na poziomie B1- komunikatywnym. Posiadanie prawa jazdy kat. B. Umiejętność obsługi komputera, w tym MS Office (Word - poziom podstawowy, Excel - poziom podstawowy, Outlook - poziom podstawowy, Power Point - poziom średnio zaawansowany), systemu informacji prawnej typu Lex, Legalis - poziom podstawowy oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych i wielofunkcyjnych. Kompetencje: postawa etyczna, sumienność, komunikatywność, kultura osobista, umiejętność stosowania odpowiednich przepisów, umiejętne organizowanie własnej pracy, zarządzanie informacją, nastawienie na klienta, umiejętność współpracy, umiejętność wyciągania wniosków, kreatywność, chęć uczenia się, łatwość nawiązywania kontaktów, gotowość do ciągłego rozwoju, nastawienie na jakość, dążenie do osiągnięcia rezultatów. Dyspozycyjność - mogą występować nietypowe godziny pracy, praca w terenie, wykonywanie zadań wiąże się z wyjazdami służbowymi krajowymi i zagranicznymi oraz udziałem w wydarzeniach informacyjno-promocyjnych. Obywatelstwo polskie lub obywatelstwo innego niż Polska państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych. Osoba nie skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Nieposzlakowana opinia. Posługiwanie się językiem polskim. DODATKOWE ATUTY: Wykształcenie wyższe z dziedziny nauk humanistycznych lub społecznych; Kursy i szkolenia w zakresie marketingu, zarządzania, prawnych i podatkowych aspektów prowadzenia działalności gospodarczej oraz tworzenia i realizacji projektów UE skierowanych do przedsiębiorców; Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej; Doświadczenie we współpracy z przedsiębiorcami i świadczeniu usług na rzecz przedsiębiorstw; Doświadczenie w tworzeniu i realizacji projektów UE; Wiedza w zakresie realizacji i rozliczania projektów dofinansowanych ze środków zewnętrznych. Znajomość programów unijnych, w ramach których można uzyskać dofinansowanie na projekty związane z rozwojem przedsiębiorczości. Znajomość i umiejętność obsługi programów graficznych na poziomie podstawowym. Umiejętność organizacji i prowadzenia spotkań i wydarzeń. Umiejętność tworzenia materiałów o charakterze informacyjno-promocyjnym. Umiejętność wystąpień publicznych.
Pracodawca: URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO
Krótki opis działalności gospodarczej: ADMINISTRACJA PUBLICZNA.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Dokumenty zawarte w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata oraz z dopiskiem: "Nabór na stanowisko urzędnicze w Departamencie Przedsiębiorczości i Sprawiedliwej Transformacji Nr 131/PSTI/025/X/2025" należy składać osobiście lub przesyłać na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego, Biuro Podawcze, 90-051 Łódź, Al. Piłsudskiego 8 w terminie do dnia: 10 listopada 2025 roku (decyduje data wpływu do Urzędu). Oferta musi zawierać (wymagane dokumenty do oceny formalnej): CV wraz z listem motywacyjnym lub innym pisemnym zgłoszeniem udziału w naborze wraz z motywacją; Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie; Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy, doświadczenie zawodowe, a w przypadku pozostawania w zatrudnieniu - zaświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę wskazujące datę jego rozpoczęcia oraz z informacją o korzystaniu lub nie korzystaniu z urlopu bezpłatnego (zaświadczenie o zatrudnieniu jest niezbędne, o ile kandydat nie posiada dokumentów wskazanych wyżej lub dokumenty te nie potwierdzają wymaganego w ogłoszeniu stażu pracy); Kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz w §30 pkt 6 "Procedury naboru kandydatów do pracy w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Łódzkiego" (pierwszeństwo w zatrudnianiu osób niepełnosprawnych); Kserokopia prawa jazdy kat. B lub wydruk tożsamego i aktualnego dokumentu z aplikacji mObywatel; Oświadczenie o znajomości języka obcego (druk do pobrania ze strony bip.lodzkie.pl); Oświadczenie o: posiadaniu obywatelstwa polskiego; posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych; korzystaniu z pełni praw publicznych; niebyciu skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe lub kserokopia posiadanego, ważnego zaświadczenia potwierdzającego spełnianie tego warunku uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego; wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej przewidzianej przy dopuszczeniu do informacji niejawnych, o której mowa w ustawie z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych; niefigurowaniu w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na: udział w rozmowie kwalifikacyjnej on-line; użycie swoich narzędzi w postaci telefonu, komputera wraz z kamerą, mikrofonem; udostępnienie swojego adresu e-mail, na który zostanie wysłane zaproszenie na rozmowę; przeprowadzenie spotkania testowego z pracownikiem Urzędu na co najmniej dzień przed rozmową kwalifikacyjną;; nawiązanie połączenia z Komisją ds. Naboru w wyznaczonym indywidualnie dla każdego kandydata terminie, w celu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej. Można także dołączyć dokumenty potwierdzające dodatkowe atuty (kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe doświadczenie zawodowe, kwalifikacje i umiejętności). Więcej informacji na stronie BIP - Numer naboru 131/PSTI/025/X/2025.
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: Poniedziałek - piątek, Godziny : 08:00 - 16:00
Oferta pracy: Krawcowa / szwaczka
Wynagrodzenie brutto: od 4 800 PLN Praca w przedziale godzinowym 7-15Miejsce pracy: 97-400 Bełchatów, powiat: bełchatowski, woj: łódzkie
Wymiar etatu: nie dotyczy
Zmianowość: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w miesiącu: nie dotyczy
Wymagania konieczne: Wykształcenie podstawowe
Umiejętności i uprawnienia: doświadczenie na danym stanowisku pracy
Pracodawca: DRASTER Bartłomiej Pawłowski
Krótki opis działalności gospodarczej: Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: poniedziałek-piątek, Godziny : 7.00-15.00
Oferta pracy: Monter ogrodzeń betowonych
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN Praca poniedziałek-piątek 7.00-15.00. Pracodawca jest również zainteresowany zatrudnieniem obywatela Ukrainy.System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Miejsce pracy: Ludwików 24, 97-400 Bełchatów, powiat: bełchatowski, woj: łódzkie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Liczba godzin pracy w miesiącu: nie dotyczy
Wymagania konieczne: Wykształcenie podstawowe
Pracodawca: Budynki i ogrodzenia Krzysztof Kochański
Krótki opis działalności gospodarczej: Produkcja wyrobów budowlanych z betonu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: poniedziałek-piątek, Godziny : 7.00-14.00
Oferta pracy: Młodszy opiekun produktów
Wynagrodzenie brutto: od 5 800 PLN Praca od poniedziałku do piątku w godz. 8:30-16:30 (40 godzin tygodniowo)System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Miejsce pracy: Rotmistrza Witolda Pileckiego 22A, 97-400 Bełchatów, powiat: bełchatowski, woj: łódzkie
Zakres obowiązków: Wyszukiwanie nowych produktów, wyszukiwanie nowych dostawców, weryfikacja dotychczasowych dostawców, tworzenie rejestrów nowych produktów, kontrola otrzymanych dokumentów źródłowych, uczestniczenie w negocjacjach warunków współpracy z dostawcami. Utrzymanie dobrych relacji partnerskich z dostawcami. Ścisła współpraca z pozostałymi działami. Koordynacja zamówień i logistyki produktów do magazynu. Prawidłowa kwalifikacja pakowania i wysyłek produktów. Utrzymanie odpowiedniego stanu magazynowego produktów.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160
Wymagania konieczne: Wykształcenie średnie ogólnokształcące
Wymagania pożądane: Znajomość języków: angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący, Wykształcenie wyższe (w tym licencjat)
Inne wymagania: Umiejętności analizowania danych handlowych. Dobra organizacja pracy. Zaangażowanie. Kreatywność. Umiejętność pracy w grupie. Gotowość do nauki i rozwoju. Pracodawca zapewnia szkolenie pracownika w zakresie e-commerce.
Pracodawca: ASTRA DIGITAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Krótki opis działalności gospodarczej: Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV należy wysyłać na adres e-mail: office@astradigital.eu
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: Poniedziałek - piątek, Godziny : 8:30 - 16:30
Komentarze (0)