W bełchatowskim urzędzie miasta trwają nabory na dwa wolne stanowiska pracy. Poszukiwane są osoby chcące zajmować się nadzorem robót drogowych oraz nadzorem robót elektrycznych. Kandydaci mają jeszcze kilka dni na złożenie dokumentów, wcześniej powinni jednak spełnić kilka wymagań.
Co trzeba zrobić, żeby pracować w urzędzie miasta?
Wśród wymagań stawianych kandydatom na oba stanowiska znalazł się staż pracy. Osoby posiadające wykształcenie wyższe powinny wykazać się minimum 3-letnim doświadczeniem w zawodzie. Chętni, którzy ukończyli szkołę średnią, muszą mieć przynajmniej 5 lat stażu.Kandydaci powinni mieć również m.in. polskie obywatelstwo, nieposzlakowaną opinię oraz brak prawomocnego orzeczenia o skazaniu. Wśród wymagań koniecznych jest także wykształcenie średnie techniczne wraz z uprawnieniami budowlanymi lub wyższe techniczne również z uprawnieniami budowlanymi.
Plusem będzie, jeśli kandydaci spełnią również wymagania dodatkowe. Wśród nich znalazły się m.in. znajomość specyfiki samorządu gminnego i szeregu ustaw w tym tej o prawie budowlanym, a także przepisów BHP i ppoż. Osoby ubiegające się o pracę powinny również wykazać się znajomością norm branżowych i umiejętnością analizy kosztorysów inwestycyjny, odczytywania map i rysunku technicznego.
Wśród wymagań dodatkowych znalazły się również umiejętność obsługi komputera, zdolności analityczne i planistyczne, samodzielność i odporność na stres.
Czym będą zajmować się nowi pracownicy?
Osoba zatrudniona na stanowisku inspektora ds. nadzoru robót elektrycznych podczas pracy będzie odpowiedzialna m.in. za realizacje inwestycji w tym przekazywanie placu budowy i uczestniczenie w odbiorze końcowym zadania. Do jej obowiązków należeć będą również współpraca w zakresie przygotowania inwestycji, udział w przeglądach gwarancyjnych, kontrolach i naradach.Identyczny zakres obowiązków przygotowano również dla nowego inspektora ds. nadzoru robót budowlanych. Szczegółowa lista zadań dla obu stanowisk dostępna jest na stronie urzędu.
Jak ubiegać się o pracę w urzędzie?
Osoby chcące starać się o posadę muszą złożyć komplet wymaganych dokumentów aplikacyjnych. Wśród nich są m.in. list motywacyjny oraz kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy, wykształcenie i przynależność do OIIB. Niezbędne będzie również wypełnienie kwestionariusza osobowego i podpisanie szeregu oświadczeń. Pełna lista wymaganych dokumentów znajduje się na stronie Urzędu Miasta w Bełchatowie.Swoje zgłoszenia kandydaci mogą składać do 19 lipca. Dokumenty można przekazać osobiście, zanosząc je do magistratu lub w formie elektronicznej na adres mailowy urzędu, lub za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej.
Komentarze (0)