Urząd ogłosił, że poszukuje osoby na wolne stanowisko w Zespole ds. Promocji w Starostwie Powiatowym w Bełchatowie. Osoby, które będą chciały złożyć podanie o pracę, muszą spełnić określone wymagania. Niezbędne jest posiadanie wykształcenia wyższego o kierunku: marketing, filologia, socjologia bądź pokrewne, a także minimum 5-letni staż pracy w administracji publicznej. Kandydat musi mieć obywatelstwo polskie, a także pełną zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych. Nie może być też prawomocnie skazany.
Wymagania dodatkowe to m.in. znajomość zagadnień public relations, a także ustawy o ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej. Dodatkowym atutem będzie też znajomość rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów powiatu, a także przepisów regulujących zakres działania i kompetencje starosty, a także dyspozycyjność (możliwa praca w godzinach popołudniowych, w weekendy i święta).
Do zadań na stanowisku pracy będzie należeć m.in. organizowanie przedsięwzięć mających na celu promocje powiatu, przygotowanie materiałów i publikacji dotyczących powiatu bełchatowskiego, opracowywanie materiałów promocyjno-informacyjnych, przygotowanie i organizowanie imprez masowych, a także spotkań i konferencji.
Osoby zainteresowane pracą wymagane dokumenty mogą składać do 31 października, do godz. 15.30, w sekretariacie starostwa lub przesłać pocztą na adres urzędu.
Komentarze (0)