Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg w Bełchatowie ogłosił nabór na stanowisko kierownika działu technicznego. Chętni mają jeszcze kilka dni na zgłoszenie swojej kandydatury, jednak jeśli chcą dostać pracę, muszą spełnić kilka wymagań.
Co zrobić, żeby dostać pracę w starostwie?
Wśród wymagań niezbędnych, które musi spełniać nowy kierownik znalazły się: wykształcenie wyższe na kierunku budownictwo, co najmniej pięcioletni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej pięć lat działalności gospodarczej, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej oraz przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.Kandydaci muszą również mieć polskie obywatelstwo, pełną zdolność do czynności prawnych oraz brak prawomocnego skazania. Powinni również cieszyć się nieposzlakowaną opinią, a ich stan zdrowia powinien pozwalać na zatrudnienie na tym stanowisku. Wymogiem koniecznym jest również posiadanie prawa jazdy kat. B.
Powiat przygotował również listę wymagań dodatkowych, wśród których są: znajomość szeregu przepisów w tym m.in. o drogach publicznych, prawie budowlanym czy zamówieniach publicznych. Dodatkowym atutem będzie również wiedza o ogólnych zasadach funkcjonowania organów samorządu terytorialnego, znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych, a także umiejętność formułowania pism urzędowych, interpretowania przepisów i wykorzystywanie ich w praktyce.
Pod uwagę wzięte zostaną również doświadczenie w zarządzaniu i kierowaniu personelem oraz odpowiedzialność, sumienność, bezstronność i uczciwość oraz umiejętność pracy w zespole.
Czym zajmuje się kierownik działu technicznego?
Do zadań nowego kierownika będzie należało m.in. koordynowanie pracy działu technicznego, sprawowanie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w zakresie inwestycji, dla których inwestorem jest Powiat Bełchatowski, udział w rozliczaniu zakończonych inwestycji pod kątem kompletności dokumentacji, bieżące informowanie Dyrektora Powiatowego Zarządu Dróg o realizacji zadań z zakresu pracy Działu Technicznego.Oprócz tego kierownik będzie odpowiedzialny za merytoryczny nadzór nad planową realizacją zadań z zakresu zamówień publicznych oraz prawidłowości przebiegu procedur przetargowych, oraz przygotowywanie planów, opinii, rozwiązań technicznych i technologicznych, a także kosztów zamierzeń niezbędnych do realizacji zadań inwestycyjnych.
Jak starać się o pracę?
Osoby chcące ubiegać się o pracę na tym stanowisku muszą złożyć w Powiatowym Zarządzie Dróg aplikację zawierającą m.in. list motywacyjny, CV, kwestionariusz osobowy, dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe, i wykształcenie. Niezbędne będą również kserokopie dowodu osobistego, prawa jazdy, zaświadczenia potwierdzającego posiadane uprawnienia budowlane i zaświadczenia potwierdzającego przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. Wśród dokumentów powinny się znaleźć również oświadczenia, których lista dostępna jest na stronie starostwa.Chętni na złożenie aplikacji mają czas do 25 listopada do godziny 13:00. Dokumenty dostarczyć można osobiście lub pocztą na adres zarząd dróg.
Komentarze (0)