Bełchatowskie starostwo poszukuje pracownika na wolne stanowisko pracy ds. ewidencji gruntów i budynków w Referacie Katastru Nieruchomości w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru. Kandydaci chcący pracować w urzędzie mają jeszcze czas, żeby się zgłosić. Powinni jednak spełniać kilka wymagań.
Co zrobić, żeby pracować w starostwie?
Osoby chcące dostać pracę w powiecie powinny przede wszystkim wykazać się wyższym wykształceniem oraz stażem pracy w jednostkach samorządu terytorialnego lub administracji publicznej wynoszącym minimum 2 lata. Wśród wymagań obowiązkowych jest również polskiego obywatelstwo, pełna zdolność do czynności prawnych korzystanie z pełni praw publicznych, brak prawomocnego skazania oraz nieposzlakowana opinia.Starostwo przygotowało również szereg wymagań dodatkowych. W tym przypadku na liście znalazły się: doświadczenie zawodowe, bardzo dobra znajomość oprogramowania EWOPIS, EWMAPA, OŚRODEK, a także systemu Windows 10, edytora tekstów i arkusza kalkulacyjnego.
Plusem będzie również znajomość i umiejętność stosowania ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne oraz rozporządzeń wykonawczych, oraz kodeksu postępowania administracyjnego. Kandydaci powinni wykazać się również znajomością przepisów o pracownikach samorządowych, a także wiedza na temat funkcjonowania samorządu.
Czym zajmuje się pracownik wydziału geodezji, kartografii i katastru?
Wśród zajęć, które zostaną powierzone nowemu pracownikowi, znalazło się aktualizowanie baz danych ewidencji gruntów, budynków i lokali, a także rejestru cen nieruchomości z terenu gminy Bełchatów. Oprócz tego urzędnik będzie musiał sporządzać projekty pism i decyzji w zakresie prowadzonej gminy.Na liście zadań znalazły się również: współpraca ze statystyką państwową i analiza na potrzeby lokalne, sporządzanie gminnego zestawienia danych ewidencji gruntów oraz udzielanie informacji z zasobu w zakresie ewidencji gruntów i budynków. Nowy urzędnik będzie również zajmować się obsługą interesantów.
Jak starać się o pracę w powiecie?
Osoby chcące starać się o pracę w starostwie muszą złożyć komplet dokumentów aplikacyjnych. Wśród nich są: list motywacyjny, życiorys CV, kserokopie świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, odpis lub kopie dyplomów i dokumentów potwierdzających wykształcenie, kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach, a także kwestionariusz osobowy i szereg oświadczeń dostępnych na stronie powiatu.Dokumenty należy składać w sekretariacie starostwa w kopercie z dopiskiem nabór nr 2/2025 na wolne stanowisko pracy ds. ewidencji gruntów i budynków w Referacie Katastru Nieruchomości w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru w Starostwie Powiatowym w Bełchatowie. Aplikację można wysłać również pocztą.W tym przypadku liczy się data dostarczenia dokumentów. Termin naboru mija 24 marca.
Komentarze (0)