reklama
reklama

Najbogatsza gmina w Polsce poszukuje dyrektora. Sprawdź, co zrobić, żeby dostać pracę

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: Poglądowe/Archiwum

Najbogatsza gmina w Polsce poszukuje dyrektora. Sprawdź, co zrobić, żeby dostać pracę - Zdjęcie główne

foto Poglądowe/Archiwum

Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WydarzeniaUrząd Gminy Kleszczów ogłosił konkurs na dyrektorskie stanowisko. Osoby chcące ubiegać się o taką posadę mają jeszcze chwilę na zgłoszenie swoich kandydatur. Wcześniej muszą jednak spełnić kilka wymagań. Sprawdź, co zrobić, żeby dostać pracę w najbogatszej gminie w Polsce.
reklama

Trwa konkurs na stanowisko Dyrektora Gminnej Biblioteki Publicznej w Kleszczowie. Osoby chcące spróbować swoich sił w kierowaniu placówką, mają jeszcze trochę czas na to, aby zgłosić swoje kandydatury. Gmina stawia jednak kilka wymagań, które muszą spełnić.

reklama

Co zrobić, żeby dostać pracę w najbogatszej gminie w Polsce

Wśród kwalifikacji niezbędnych na to stanowisko znalazły się: polskie obywatelstwo, pełna zdolność do czynności prawnych, nieposzlakowana opinia, brak skazania prawomocnym wyrokiem, brak orzeczenia kary za naruszenie dyscypliny finansów publicznych oraz stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na takim stanowisku.

Kandydaci muszą również wykazać się wykształceniem wyższym. Preferowane kierunki to te adekwatne do zadań realizowanych przez bibliotekę, czyli bibliotekoznawstwo, kulturoznawstwo, filologia polska lub pokrewne. Niezbędny jest również minimum 5-letni staż pracy w tym przynajmniej 3 lata pracy w jednej z form organizacyjnych działalności kulturalnej.

reklama

Osoby chcące kierować placówką muszą również wykazać się znajomością szeregu ustaw dotyczących m.in. finansów publicznych, samorządu gminnego, czy zamówień publicznych.

Gmina stawia również kilka wymagań dodatkowych. Wśród nich znalazło się doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku kierowniczym, organizowania i prowadzenia instytucji kultury oraz organizowania wydarzeń o charakterze kulturalnym. Oprócz tego kandydat powinien również posiadać wiedzę z zakresu pozyskiwania środków ze źródeł pozabudżetowych, umieć opracować akty prawne i umowy, znać statut biblioteki, a także mieć umiejętność w kierowaniu zespołem.

Czym zajmuje się dyrektor biblioteki?

Wśród obowiązków, które musi wypełniać dyrektor kleszczowskiej biblioteki, są: organizowanie działalności placówki, reprezentowanie jej na zewnątrz, organizowanie i kierowanie pracą merytoryczną i administracyjną instytucji oraz realizacja zadań związanych z: zapewnieniem obsługi bibliotecznej.

reklama

Na liście obowiązków nowego kierownika są również przygotowywanie i przedstawianie Gminie i właściwym instytucjom planów i sprawozdań merytorycznych oraz finansowych wymaganych przepisami prawa, realizacja programu działania instytucji; rocznych planów działalności instytucji; rocznych planów finansowych oraz organizowanie i prowadzenie przedsięwzięć promocyjnych związanych z działalnością instytucji.

Szczegółowy wykaz zadań można znaleźć na stronie gminy Kleszczów.

Jak ubiegać się o pracę w bibliotece?

Kandydaci chcący pokierować gminną placówką muszą złożyć komplet dokumentów aplikacyjnych. Wśród nich znajdują się: list motywacyjny, dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe oraz wykształcenie, kwestionariusz osobowy oraz szereg oświadczeń dostępnych na stronie gminy. Dokumenty muszą być podpisane własnoręcznie i dostarczone do Urzędu Gminy Kleszczów w zaklejonej kopercie. Można je przekazać osobiście lub pocztowo, należy jednak pamiętać, że liczy się termin doręczenia, a nie wysłania. Czas na złożenie aplikacji kandydaci mają do 9 grudnia.

reklama

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

Zarejestruj się w serwisie, aby korzystać z rozszerzonych możliwości portalu

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)
Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama