Bełchatowskie starostwo ogłosiło nabór na wolne stanowisko pracy ds. weryfikacji opracowań przyjmowanych do zasobu w Referacie - Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru. Chętni mają jeszcze ostatnie dni na zgłoszenie kandydatury. Wcześniej muszą jednak spełnić kilka warunków.
Co zrobić, żeby dostać pracę w starostwie?
Starostwo przygotowało listę wymagań niezbędnych, które musi spełnić osoba ubiegająca się o pracę. Są to:
- wykształcenie na kierunku geodezyjnym wyższe lub średnie;
- uprawnienia zawodowe w zakresach, o których mowa w art. 43 pkt.1 lub 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne;
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieskazitelna opinia.
Plusem w staraniu się o posadę będzie, jeśli kandydaci spełnią również wymagania dodatkowe. Są to:
- znajomość i umiejętność stosowania ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz rozporządzeń wykonawczych,
- znajomość zagadnień i przepisów w zakresie ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- posiadanie wiedzy na temat funkcjonowania organów samorządu terytorialnego – ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym,
- znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
- preferowane doświadczenie zawodowe,
- preferowana znajomość programów OŚRODEK, EWMAPA.
Czym będzie zajmować się nowy urzędnik?
Starostwo w ogłoszeniu o naborze przygotowało również listę zadań, którymi będzie zajmować się nowy pracownik. W szczególności do jego obowiązków będzie należeć:
- przyjmowanie materiałów do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego i opatrzenie ich odpowiednimi klauzulami urzędowymi,
- prowadzenie bazy numerycznej Powiatowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego oraz czuwanie nad bezpieczeństwem danych i ich zabezpieczeniem.
- wykorzystywanie wszystkich modułów systemów: Ośrodek, Ewmapa, Ewopis, Zasobnik oraz programów towarzyszących do prowadzenia zasobu,
- aktualizacja bazy danych w systemie EWMAPA,
- udzielanie informacji o posiadanych zasobach, sposobach ich wykorzystania i zasadach udostępniania materiałów do zasobu,
- naliczanie opłat i sporządzanie dokumentu naliczenia opłaty za wykorzystane materiały i udzielane informacje,
- wydawanie licencji,
- realizacja wniosków o udostępnianie danych z części kartograficznej powiatowego zasobu geodezyjno – kartograficznego
- współudział w pracach dotyczących oceny przydatności materiałów zasobu pod kątem ich włączenia i wyłączenia w świetle obowiązujących przepisów prawa.
Jak aplikować o pracę?
Osoby chcące ubiegać się o posadę muszą zgłosić swoją kandydaturę, przynosząc do starostwa komplet dokumentów aplikacyjnych. Wśród nich są: list motywacyjny, podpisany odręcznie życiorys, kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy oraz wykształcenie, kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, oraz szereg oświadczeń, których lista dostępna jest na stronie powiatu. Aplikację należy złożyć w sekretariacie starostwa do poniedziałku, 27 stycznia, do godziny 15:30.Czytaj też: Urząd wprowadza ograniczenia dla mieszkańców. Radny PiS: "Samorząd to służba, nie wygoda!"
Komentarze (0)