reklama
reklama

Urzędnicy będą odwiedzać bełchatowian. Chodzi o śmieci i podatki

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: belchatow.pl

Urzędnicy będą odwiedzać bełchatowian. Chodzi o śmieci i podatki - Zdjęcie główne

foto belchatow.pl

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wydarzenia Urzędnicy ruszają z doręczaniem decyzji podatkowych do mieszkańców. Pracownicy magistratu będą pukać do drzwi bełchatowian od piątku 5 lutego. Mają też nietypową prośbę, związaną z pandemią koronawirusa...
reklama

Miejscy urzędnicy rozpoczynają dostarczanie decyzji w sprawie podatku od nieruchomości, a także podatku rolnego i leśnego za rok 2021 . Mieszkańcy otrzymają też zawiadomienie o zmienionej opłacie za wywóz i gospodarowanie odpadów komunalnych.

Jak informuje Urząd Miasta Bełchatowa, decyzje będą roznoszone do 28 lutego w godzinach 09:00-20:00 od poniedziałku do soboty. Jeżeli w tym czasie nie zastaną nikogo pod wskazanym adresem, zostawią tam informacje z prośbą o kontakt telefoniczny w sprawie ustalenia terminu doręczenia. Urzędnik może także zostawić decyzję u sąsiada, pod warunkiem, że ten zobowiąże się do przekazania jej adresatowi. W takiej sytuacji w skrzynce pocztowej adresata zostawi informację o pozostawieniu urzędowej korespondencji pod innym adresem.

Urzędnicy zaznaczają, że decyzja podatkowa zostanie dostarczona w zaklejonej kopercie. Podkreślają też, że doręczyciele nie mają prawa pobierać od mieszkańców jakichkolwiek pieniędzy.

- Pracownicy roznoszący decyzje będą mieć przy sobie specjalne upoważnienie. Każdy, do kogo zapuka doręczyciel, może więc go poprosić o okazanie się takim dokumentem – mówi Mirosława Mikła, dyrektor Wydziału Finansowego Urzędu Miasta Bełchatowa.

Podatnicy muszą w tym roku przygotować się na jeszcze jedną zmiana. Na decyzjach, zamiast własnoręcznego podpisu osoby wystawiającej znajdzie się nadruk z imieniem, nazwiskiem oraz stanowiskiem służbowym osoby upoważnionej do wydania dokumentu. Obok będzie nadrukowana okrągła pieczęć.

- Do podatników, do których nie dotrze urzędowy doręczyciel, decyzję dostarczy operator pocztowy. Przypominamy, że zobowiązania podatkowe należy wpłacić na wskazany w decyzji indywidualny numer konta – informują urzędnicy.

Urzędnicy, których zadaniem będzie dostarczenie decyzji, będą jednocześnie zobowiązani do zachowania reżimu sanitarnego. Mają też do mieszkańców specjalną, pandemiczną prośbę, by ci, potwierdzenie odbioru dokumentów podpisywali własnym długopisem.

Dodatkowe pytania odnośnie decyzji podatkowych mieszkańcy mogą kierować do pracowników Wydziału Finansowego bełchatowskiego magistratu pod numery telefonów:  44 733 51 29 lub 44 733 51 30. 



reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

Zarejestruj się w serwisie, aby korzystać z rozszerzonych możliwości portalu

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama