W poniedziałek, 10 stycznia Starostwo Powiatowe w Bełchatowie poinformowało, że ruszył proces rekrutacji na stanowisko dyrektorskie. Na kandydatów czeka fotel dyrektora Powiatowego Zarządu Dróg w Bełchatowie.
W zamieszczonej m.in. w mediach społecznościowych informacji znalazły się oczywiście podstawowe wymagania, jakie muszą spełnić kandydaci, by mieć szansę w wyścigu o stanowisko dyrektora. Pierwszym z nich jest wykształcenie — wyższe magisterskie, na drugim miejscu znalazło się doświadczenie, w postaci co najmniej pięcioletniego stażu pracy. Osoba, która stara się o fotel dyrektora musi też mieć polskie obywatelstwo oraz pełną zdolność do czynności prawnych. Kandydaci powinni móc pochwalić się nieposzlakowaną opinią oraz zaświadczeniem o niekaralności.
- Dodatkowo mile widziana znajomość zagadnień z zakresu funkcjonowania Powiatowego Zarządu Dróg w Bełchatowie, posiadanie podstawowej wiedzy o ogólnych zasadach funkcjonowania organów samorządu terytorialnego, znajomość ustawy o samorządzie powiatowym i pracownikach samorządowych, doświadczenie zawodowe w zarządzaniu i kierowaniu personelem, znajomość zagadnień i przepisów m.in. w zakresie ustawy o finansach publicznych, oraz ustawy Prawo Zamówień Publicznych — czytamy w opublikowanej informacji.
Osoba, która otrzyma pracę na stanowisku dyrektorskim, będzie musiała się wykazać na różnych płaszczyznach. Jak poinformowało starostwo, do zadań przyszłego szefa Powiatowego Zarządu Dróg będzie należało:
- zapewnienie kompleksowej realizacji zadań PZD,
- organizacja i nadzór nad pracą PZD oraz reprezentacja na zewnątrz,
- przygotowywanie projektu rocznego planu dochodów i wydatków PZD,
- ustalanie planu pracy PZD,
- ustalanie szczegółowych zakresów czynności pracowników i kontrola ich wykonywania,
- organizacja i koordynowanie całorocznego utrzymania dróg,
- organizacja działań na rzecz bezpieczeństwa drogowego.
Komentarze (0)