reklama
reklama

Urząd szuka kandydata na dyrektora. Jakie wymagania należy spełnić?

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Urząd szuka kandydata na dyrektora. Jakie wymagania należy spełnić?  - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wydarzenia Starostwo Powiatowe w Bełchatowie poinformowało, że trwają poszukiwania kandydata na wysokie stanowisko. Chodzi o fotel dyrektora Powiatowego Zarządu Dróg w Bełchatowie. Pełniący dotychczas tę funkcję Jerzy Michalak odchodzi na emeryturę. Jakie wymagania trzeba spełnić, by mieć szansę w wyścigu o pracę?
reklama

W poniedziałek, 10 stycznia Starostwo Powiatowe w Bełchatowie poinformowało, że ruszył proces rekrutacji na stanowisko dyrektorskie. Na kandydatów czeka fotel dyrektora Powiatowego Zarządu Dróg w Bełchatowie.

W zamieszczonej m.in. w mediach społecznościowych informacji znalazły się oczywiście podstawowe wymagania, jakie muszą spełnić kandydaci, by mieć szansę w wyścigu o stanowisko dyrektora. Pierwszym z nich jest wykształcenie — wyższe magisterskie, na drugim miejscu znalazło się doświadczenie, w postaci co najmniej pięcioletniego stażu pracy. Osoba, która stara się o fotel dyrektora musi też mieć polskie obywatelstwo oraz pełną zdolność do czynności prawnych. Kandydaci powinni móc pochwalić się nieposzlakowaną opinią oraz zaświadczeniem o niekaralności.

- Dodatkowo mile widziana znajomość zagadnień z zakresu funkcjonowania Powiatowego Zarządu Dróg w Bełchatowie, posiadanie podstawowej wiedzy o ogólnych zasadach funkcjonowania organów samorządu terytorialnego, znajomość ustawy o samorządzie powiatowym i pracownikach samorządowych, doświadczenie zawodowe w zarządzaniu i kierowaniu personelem, znajomość zagadnień i przepisów m.in. w zakresie ustawy o finansach publicznych, oraz ustawy Prawo Zamówień Publicznych — czytamy w opublikowanej informacji.

Osoba, która otrzyma pracę na stanowisku dyrektorskim, będzie musiała się wykazać na różnych płaszczyznach. Jak poinformowało starostwo, do zadań przyszłego szefa Powiatowego Zarządu Dróg będzie należało:

  • zapewnienie kompleksowej realizacji zadań PZD,
  • organizacja i nadzór nad pracą PZD oraz reprezentacja na zewnątrz,
  • przygotowywanie projektu rocznego planu dochodów i wydatków PZD,
  • ustalanie planu pracy PZD,
  • ustalanie szczegółowych zakresów czynności pracowników i kontrola ich wykonywania,
  • organizacja i koordynowanie całorocznego utrzymania dróg,
  • organizacja działań na rzecz bezpieczeństwa drogowego.
Niezbędne dokumenty w postaci listu motywacyjnego, życiorysu, kopii świadectw pracy czy dyplomów należy składać w kopercie z dopiskiem "Dotyczy zatrudnienia na stanowisko Dyrektora Powiatowego Zarządu Dróg w Bełchatowie — zastępstwo”. Dokumenty można składać maksymalnie do wtorku, 18 stycznia w godzinach pracy urzędu.

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

Zarejestruj się w serwisie, aby korzystać z rozszerzonych możliwości portalu

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama