Reklama

Zrzuć zbędne kilogramy i ciesz się pełnią energii!

Opublikowano: Ostatnia modyfikacja:
Autor:

Zrzuć zbędne kilogramy i ciesz się pełnią energii! - Zdjęcie główne

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Rozmaitości Sezon wakacyjny to deadline dla wielu osób, które chcą pozbyć się wałków tłuszczu. Kiedy to się nie udaje, po prostu przestają ćwiczyć. Błąd! Wiemy, jak go naprawić.

Kwestie motywacyjne to temat rzeka. Niektórzy stronią od „kołczów” opowiadających bajki. Inni wierzą w przekaz tak mocno, że poza jeżdżeniem i oglądaniem eventów nie robią nic. Obie skrajności sprowadzają się do wewnętrznych i mentalnych konfliktów, których efekty są mizerne – również na siłowni. Sprawne rozwiązanie? Mamy je! Istnieją trzy filary, o które warto zadbać w drodze do upragnionego celu: trening, dieta, suplementy. Wsparcie dla swojego ciała i umysłu znajdziesz np. na https://www.bcaa.pl/termogeniki/.

 

Suplementy diety

 

Nawet dobrze zbilansowana dieta nie zapewni Ci wszystkich niezbędnych składników odżywczych. Braki uzupełnią suplementy diety. Co więcej, wiele z nich ma dodatkowe działanie, które wspiera organizm i „daje kopa”. Wśród odżywek spotkać można np. termogeniki, czyli popularne spalacze tłuszczu.

 

Twój wysiłek włożony na siłowni i dobrze skomponowane menu będą procentowały! Mocnym wsparciem będą reduktory tłuszczu, które rozprawią się z jego nadmiarem. Suplementacja jest bardzo prosta w codziennym stosowaniu, a wsparta dawką ruchu, przynosi co najmniej zadowalające rezultaty.

 

Zacznij ćwiczyć

 

Wiele osób ma problem z systematyką. Jest to ważny element, ale jeśli nie dążysz do zawodowstwa, to można nieco zmienić podejście. Dla niektórych może być problematyczne wyrwać się na siłownie w poniedziałek, środę i piątek. Wybierz te dni, kiedy masz mniej zajęć i tak ułóż plan, aby rano, w ciągu dnia lub wieczorem trochę się poruszać. Bieganie, szybki marsz na spacerze, a nawet trening na siłowni można umiejscowić gdzieś w Twoim harmonogramie.

 

Zabawne, że na siłowni spotkać można osoby, które „muszą” spędzić na niej 1-1,5 h. Tylko po co, skoro przez 30-45 minut taki delikwent siedzi ze smartfonem? Lepiej krótszy, ale treściwy trening. Oszczędzony czas możesz przeznaczyć na przyjemności lub odpoczynek w znacznie przyjemniejszym otoczeniu.

 

Zacznij od aktywności, która sprawia Ci przyjemność. Po co decydować się na coś, co w przypadku pierwszych problemów (zakwasy, zmęczenie, „nie chce mi się”) zakończy Twoją sportową karierę? Wybierz zajęcia, z których czerpiesz przyjemność. Lubisz grać w piłkę nożną, tenisa, a może uwielbiasz pływać? Zostaw hantle dla innych – rozwijaj się w tej dyscyplinie, która daje Ci najwięcej frajdy.

 

Dobrze przemyślana dieta

 

Chcesz schudnąć? Spójrz na to, co kładziesz na talerzu. Wszystko może być smaczne, ale nie wszystko jest dobre. Poczytaj o zapotrzebowaniu organizmu, idź na badania, porozmawiaj z dietetykiem. Wiedza jest w cenie i możesz zdobyć ją we własnym zakresie lub skorzystać z pomocy doświadczonych osób. Korzystaj z tych zasobów i rośnij w siłę!

 

Wielu zawodowych sportowców uważa, że dieta to 70% sukcesu. Niektórzy żartują z kulek mocy „Lewego”, a jak widać, działają. Co ciekawe, Robert w dniu meczowym je wyłącznie posiłki bezmięsne, choć nie jest weganinem czy wegetarianinem. Nie musisz przynależeć do żadnej grupy żywieniowej. Bez sensu ograniczać sobie dostęp do wyśmienitych i zdrowych posiłków. Szukaj inspiracji wszędzie i ciesz się jedzeniem jak dotychczas, tyle że zdrowszym!



UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

Zarejestruj się w serwisie, aby korzystać z rozszerzonych możliwości portalu

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE