reklama

White Hat oraz Black Hat SEO. Zobacz, jak pozycjonować stronę w wyszukiwarce Google!

Opublikowano:
Autor:

White Hat oraz Black Hat SEO. Zobacz, jak pozycjonować stronę w wyszukiwarce Google!  - Zdjęcie główne

Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Rozmaitości

Głównym celem pozycjonowania stron internetowych jest znalezienie się na atrakcyjnych lokatach w rankingu tworzonym przez wyszukiwarkę Google. Obecność na pierwszej stronie listy SERP jest dziś marzeniem dla każdego przedsiębiorcy, który inwestuje w skuteczne metody reklamowe. Droga na szczyt zestawienia realizowana jest znanymi technikami White Hat oraz Black Hat SEO. Która będzie bezpieczniejsza dla prowadzonej przez Ciebie firmy, a której należy unikać? Odpowiadamy!

Pozycjonowanie stron zgodnie z wytycznymi algorytmu Google? To zdecydowanie się opłaca!

White Hat SEO to całkowicie bezpieczne metody pozycjonowania stron internetowych, które są zgodne z wytycznymi algorytmu Google. Taka technika skupia się przede wszystkim na poprawnej rozbudowie content marketingu. Agencja SEO Inpozycjonowanie, wykorzystując sprawdzone metody walki o kluczowe lokaty w zestawieniu wyszukiwarki, udoskonali warstwę tekstową strony. Szereg specjalistycznych zabiegów sprawi, że będzie ona najlepszą odpowiedzią na szukaną frazę. Tym samym, dzięki pozycjonowaniu stron w Google, możesz zdeklasować swoją konkurencję na polu marketingu internetowego. White Hat SEO to niezwykle długotrwały proces, którego częścią jest tworzenie unikalnych artykułów z odpowiednim nasyceniem słowami kluczowymi. Treść musi być czytelna nie tylko dla robota Google, ale przede wszystkim dla użytkownika sieci. Dodatkowo w skład dozwolonych technik wchodzi optymalizacja struktury URL, optymalizacja tagów i kodów portalu, zauważalna poprawa współczynnika UX oraz uzupełnienie opisów alternatywnych. White Hat SEO nie podlega blokadzie nakładanej przez wyszukiwarkę Google. Jest najprostszą drogą do sukcesu, jakim bez wątpienia będzie ulokowanie Twojej witryny na samym szczycie listy SERP!

Black Hat SEO, czyli zbiór zabronionych zachowań, które mogą zrujnować pozycjonowanie!

Na drugim biegunie pozycjonowania stron internetowych znajduje się Black Hat SEO. Zakazane techniki wspinaczki po drabinie rankingowej Google wykorzystywane są głównie przez niezwykle niedoświadczone agencje marketingowe bądź przedsiębiorców, chcących na własną rękę wskoczyć do czołówki pierwszej strony listy SERP. Popularny w środowisku czarny kapelusz charakteryzuje się nienaturalnym upychaniem fraz kluczowych, maskowaniem treści, niskiej jakości odnośnikami oraz chociażby spamowaniem na zewnętrznych blogach, forach lub innych stronach internetowych. Google jest bardzo wyczulone na techniki Black Hat SEO, dlatego też kary za takie zachowania są niezwykle surowe. Pierwszym upomnieniem jest tzw. filtr nakładany przez pracownika hegemona ze Stanów Zjednoczonych. To odwracalna blokada, która wymaga trwałego usunięcia szkodliwych tekstów bądź linków. Kara algorytmiczna natomiast stanowi długotrwałą blokadę. Konsekwencją regularnego wykorzystywania zakazanych technik Black Hat SEO może być wykluczenie strony z rankingu indekoswania, zmniejszenie zaufania dla domeny lub znaczący spadek w zestawieniu.

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

Zarejestruj się w serwisie, aby korzystać z rozszerzonych możliwości portalu

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE