Jakie gadżety reklamowe warto podarować nowym klientom?

Opublikowano:
Autor:

Jakie gadżety reklamowe warto podarować nowym klientom? - Zdjęcie główne

Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Rozmaitości Zdobywanie klientów i dostosowanie oferty względem ich potrzeb, to podstawowe zadanie każdego przedsiębiorcy. Ciekawym sposobem na zwrócenie uwagi na markę jest podarowanie im upominków. Istnieje wiele różnych rodzajów gadżetów reklamowych, które są nie tylko skuteczne, ale też dopasowane do budżetu każdej firmy. Sprawdź, jakie prezenty mogą przekonać konsumentów, aby zaczęli robić zakupu w twoim sklepie lub ponownie skorzystali z twoich usług.

Dlaczego opłaca się dawać upominki nowym klientom?

Klienci lubią dostawać coś w zamian za dokonywanie transakcji. Ciekawy prezent może sprawić, że wybiorą nasze usługi, nawet jeśli od dawna byli związani z innym przedsiębiorstwem. Zatem ewidentnie jest o co grać. Najważniejsze jest jednak to, aby dobrać takie upominki, które przypadną do gustu grupie docelowej oraz będą wielofunkcyjne. Poza tym dobrym pomysłem będzie wybranie gadżetów, które dodatkowo wyposażone są w logo lub nazwę marki. W taki sposób większa ilość osób zwróci uwagę na naszą działalności, co może wpłynąć na wzrost sprzedaży i tym samym pokonanie konkurencji.

Gdzie można kupić gadżety z nadrukiem?

Zamiast dwa razy płacić i tracić czas, warto skorzystać z usług firmy, która jednocześnie zadba o nadruk oraz posiada w swoim asortymencie różnego rodzaju gadżety, które można podarować klientom. Takie rozwiązanie właśnie oferuje firma https://www.giftyonline.pl/pl.

Tekstylia zawsze są skuteczne

Bardzo popularnym gadżetem, który dawany jest prezencie przez firmy, są koszulki z nazwą firmy. Jednak bardzo ważne staje się zwrócenie uwagi również na jakość materiału, z których są one wykonane. Jeśli będzie ona zbyt niska, to istnieje ryzyko, że logo i kolor szybko wyblakną, a co za tym idzie, ubrania przestaną spełniać swoją funkcję. Jeśli chodzi o paletę kolorystyczną, to lepiej wybierać takie barwy, które związane są bezpośrednio z firmą. Przy czym warto zdawać sobie sprawę z tego, że większość osób nie lubi chodzić w odblaskowych T-shirtach, zatem korzystniejsze są bardziej stonowane kolory, które dodatkowo będą dopasowane do płci.

Inną kwestią jest również to, że znacznie milej widziane są bluzki czy bluzy z mniejszym logo, które jedynie dyskretnie ukażą, skąd posiadamy tę część garderoby.

Gadżety do kuchni i nie tylko

Inną grupą prezentów, które chętnie przyjmują klienci, są kubki, filiżanki, talerzyki, korkociągi czy akcesoria do gotowania. Najważniejsze jest to, aby można było je wykorzystać w codziennym życiu czy przy przygotowywaniu posiłków lub napojów. Im grupa odbiorców jest młodsza, tym lepiej wybierać nowocześniejsze i bardziej innowacyjne gadżety. Przy okazji mogą to być także zabawne prezenty, do których klienci będą wracać z uśmiechem na twarzy. W ten sposób zostanie wywołane pozytywne skojarzenie związane z naszym przedsiębiorstwem, co jest kluczowe, aby nowy klient stał się stałym klientem.

Upominki, które przy okazji ozdobią dom

Prezenty dla konsumentów mogą także zdobić ich domy. Dzięki temu każdy, kto przyjdzie do nich w odwiedziny, zobaczy ten gadżet, a przy okazji nasze logo. W tym przypadku skuteczne będą ramki na zdjęcia, obrazy, figurki czy lampki.

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

Zarejestruj się w serwisie, aby korzystać z rozszerzonych możliwości portalu

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE