Dlaczego opłaca się dawać upominki nowym klientom?
Klienci lubią dostawać coś w zamian za dokonywanie transakcji. Ciekawy prezent może sprawić, że wybiorą nasze usługi, nawet jeśli od dawna byli związani z innym przedsiębiorstwem. Zatem ewidentnie jest o co grać. Najważniejsze jest jednak to, aby dobrać takie upominki, które przypadną do gustu grupie docelowej oraz będą wielofunkcyjne. Poza tym dobrym pomysłem będzie wybranie gadżetów, które dodatkowo wyposażone są w logo lub nazwę marki. W taki sposób większa ilość osób zwróci uwagę na naszą działalności, co może wpłynąć na wzrost sprzedaży i tym samym pokonanie konkurencji.
Gdzie można kupić gadżety z nadrukiem?
Zamiast dwa razy płacić i tracić czas, warto skorzystać z usług firmy, która jednocześnie zadba o nadruk oraz posiada w swoim asortymencie różnego rodzaju gadżety, które można podarować klientom. Takie rozwiązanie właśnie oferuje firma https://www.giftyonline.pl/pl.
Tekstylia zawsze są skuteczne
Bardzo popularnym gadżetem, który dawany jest prezencie przez firmy, są koszulki z nazwą firmy. Jednak bardzo ważne staje się zwrócenie uwagi również na jakość materiału, z których są one wykonane. Jeśli będzie ona zbyt niska, to istnieje ryzyko, że logo i kolor szybko wyblakną, a co za tym idzie, ubrania przestaną spełniać swoją funkcję. Jeśli chodzi o paletę kolorystyczną, to lepiej wybierać takie barwy, które związane są bezpośrednio z firmą. Przy czym warto zdawać sobie sprawę z tego, że większość osób nie lubi chodzić w odblaskowych T-shirtach, zatem korzystniejsze są bardziej stonowane kolory, które dodatkowo będą dopasowane do płci.Inną kwestią jest również to, że znacznie milej widziane są bluzki czy bluzy z mniejszym logo, które jedynie dyskretnie ukażą, skąd posiadamy tę część garderoby.
Gadżety do kuchni i nie tylko
Inną grupą prezentów, które chętnie przyjmują klienci, są kubki, filiżanki, talerzyki, korkociągi czy akcesoria do gotowania. Najważniejsze jest to, aby można było je wykorzystać w codziennym życiu czy przy przygotowywaniu posiłków lub napojów. Im grupa odbiorców jest młodsza, tym lepiej wybierać nowocześniejsze i bardziej innowacyjne gadżety. Przy okazji mogą to być także zabawne prezenty, do których klienci będą wracać z uśmiechem na twarzy. W ten sposób zostanie wywołane pozytywne skojarzenie związane z naszym przedsiębiorstwem, co jest kluczowe, aby nowy klient stał się stałym klientem.