Znamy sekrety idealnego portalu firmowego. Oto niepisane zasady biznesu oraz marketingu
Dobra strona internetowa stanowi swego rodzaju połączenie wymagań potencjalnego Klienta i algorytmu wyszukiwarki Google. Dlaczego dbanie o te dwa aspekty jest kluczowe dla losów firm? Przede wszystkim ze względu na fakt, że to właśnie sztuczna inteligencja zaprojektowana przez amerykańskiego giganta jest odpowiedzialna za układanie list rankingowych na konkretne słowa kluczowe. To bezpośrednio przekłada się na widoczność prowadzonego przez Ciebie serwisu w sieci. Możesz posiadać nawet najnowocześniejszą witrynę. Możesz też oferować pierwszorzędnej klasy produkty w niezwykle konkurencyjnych cenach. To wszystko na nic, jeżeli o Twojej stronie internetowej dowie się zaledwie garstka potencjalnych odbiorców. Nowoczesne tworzenie stron www bierze pod uwagę najnowsze standardy funkcjonalności oraz wzornictwa takiego narzędzia. Zwłaszcza, że internauta dzisiaj kupuje wzrokiem. Jeśli Twój portal będzie wyraźnie odstawał od rozwiązań konkurencji, musisz liczyć się z tym, że stracisz sporą ilość Klientów. Czy na pewno możesz sobie na to pozwolić?
Najwyższy poziom wygody i bezpieczeństwa w trakcie surfowania. Tego oczekuje Klient
Sam design serwisu firmowego jest ważny, ale warto zapamiętać, że nie najważniejszy. Na przysłowiowe pięć minut uwagi podczas tworzenia projektu strony zasługują również różnego rodzaju technikalia. Mowa tutaj o zagwarantowaniu maksymalnego bezpieczeństwa i komfortu użytkownikowi sieci. Obecność certyfikatu SSL jest dziś absolutnym obowiązkiem nie tylko na firmowych stronach internetowych, ale także w sklepach online, witrynach bankowych czy nawet mediach społecznościowych. Niezwykle cenna okazuje się również responsywna wersja portalu. Warto podkreślić, że 2021 roku przyniesie wiele zmian, a wzrost liczby użytkowników mobilnych oraz zauważalny spadek tych desktopowych charakteryzuje te najbliższe kilkanaście miesięcy w sprzedaży i marketingu. W pościgu za idealną wersją strony internetowej nie możesz zapominać o przejrzystym układzie menu głównego i łatwej nawigacji po strukturze witryny. Jeżeli Klient nie będzie w stanie samodzielnie znaleźć konkretnego produktu lub usługi, prawdopodobnie poczuje się zniechęcony i swojego szczęścia poszuka w innej firmie.