Rejestracja i logowanie

Dowiedz się, jak wywołać pozytywny szum wokół Twojej firmy w internecie. Zainwestuj w pozycję swojej strony w Google

Rozmaitości 04-11-2019 Autor: materiał partnera
0
Dowiedz się, jak wywołać pozytywny szum wokół Twojej firmy w internecie. Zainwestuj w pozycję swojej strony w Google


Współczesny odbiorca jest atakowany przekazami reklamowymi dosłownie z każdej strony. Chaos wywoływany przez nadmierną ilość komunikatów nie do przetworzenia sprawia, że ogromna większość treści marketingowych jest najzwyczajniej w świecie ignorowana. Konsument oczekuje konkretów – i stąd rekordowo wysokie zaufanie, jakim cieszy się wyszukiwarka Google. Firmy, które w tej specyficznej przestrzeni wypracują sobie eksponowaną pozycję, mają praktycznie zagwarantowany cały pakiet wymiernych korzyści.

Jak zbudować wysoką rozpoznawalność marki? Upewnić się, że z brandem zetknie się duża liczba odbiorców

Klienci zwykli wydawać swoje ciężko zarobione pieniądze tylko na produkty i usługi oceniane jako wartościowe, wywołujące u nich pozytywne skojarzenia. W internecie najskuteczniejszym sposobem na zdobycie zaufania konsumentów stało się pozycjonowanie firmowej witryny w najpopularniejszej wyszukiwarce na świecie. Według danych udostępnionych przez agencję AFTERWEB aż 90% użytkowników wyżej ocenia te marki, które w Google wyświetlają się na czołowych miejscach. Algorytmy amerykańskiego serwisu w uprzywilejowany sposób traktują te strony, które wyróżniają się wysoką przydatnością dla internautów: między innymi ze względu na wartościowe treści, przejrzystą kompozycję wizualną (na różnej wielkości ekranach) czy szybkie ładowanie zawartości. A skoro wyszukiwarka premiuje rozwiązania użyteczne z punktu widzenia odbiorcy, można zakładać że firma z taką witryną również stawia potrzeby klienta na pierwszym miejscu.

Pozycjonowanie w wykonaniu profesjonalistów przynosi trwałe efekty, które pozytywnie wpłyną na sprzedaż

Dostosowanie strony www do aktualnych standardów jakości to pracochłonne zadanie. Nie obejdzie się bez dokładnej znajomości najświeższych wytycznych z podręcznika Google dla webmasterów, a także systematycznego analizowania rezultatów podejmowanych działań na tle poczynań konkurencji. Mikroprzedsiębiorstwa, funkcjonujące przede wszystkim na rynku lokalnym, rzadko kiedy mogą sobie pozwolić na stworzenie własnego działu SEO. A zdobycie klientów ze ściśle określonego obszaru wymaga innych działań niż pozycjonowanie ogólne. Różnica wynika przede wszystkim z innego zestawu najważniejszych fraz kluczowych, odnoszących się do lokalizacji: mogą to być województwo dolnośląskie z Wrocławiem, miasto Tarnów i okolice etc. Zwykle bardziej opłacalne jest nawiązanie współpracy z wyspecjalizowaną agencją, o renomie porównywalnej do wspominanego wyżej AFTERWEB. W ten sposób małe firmy mają pewność, że ich strony są pod najlepszą możliwą opieką, a kiedy zaczną piąć się w górę rankingów Google, to pozostaną tam na dłużej.

komentarze (0)
Dodaj komentarz

Nie dodano jeszcze komentarzy do tego artykułu

dodaj komentarz
Czytaj także