Akcja roznoszenia decyzji rozłożona jest w terminie od 9 do 27 lutego. W tym czasie w ręce bełchatowian ma trafić blisko 18 tysięcy pism.
- Decyzje mogą być dostarczane od poniedziałku do soboty w godz. 9:00-20:00. Na prośbę podatnika pracownik urzędu, który dostarcza przesyłkę, zobowiązany jest okazać upoważnienie. Jeśli doręczyciel nikogo nie zastanie pod wskazanym adresem wróci w innym terminie. Może także zostawić decyzję u sąsiada, pod warunkiem że zobowiąże się on do przekazania jej adresatowi. Przesyłki, które z różnych powodów nie zostaną doręczone do 27 lutego, będą wysłane listownie – informują urzędnicy
Warto pamiętać – i szczególnie wyczulić starsze osoby – że doręczyciele nie mają prawa pobierać od mieszkańców jakichkolwiek pieniędzy. Mają jedynie dostarczyć przesyłkę. Wszystkie osoby, które będą odbierać decyzje proszone są o złożenie czytelnego podpisu na potwierdzeniu odbioru przesyłki.