Magistrat na swojej stronie internetowej uruchomił formularz „zgłoś usterkę”. Wystarczy jedynie dostęp do internetu i za pomocą tego rozwiązania można powiadomić urząd o różnorakich problemach w mieście, które wymagają interwencji służb miejskich, usunięcia awarii czy np. likwidacji dziury w drodze.
- Formularz skonstruowano tak, by zgłoszenie trafiło do odpowiedniego wydziału. Wystarczy wybrać z listy kategorię, której dotyczy interwencja. To może dotyczyć np. uszkodzonego elementu małej architektury, jak kosz czy ławka, zaśmiecenia terenu, uszkodzonego znaku drogowego czy połamanego drzewa – informuje urząd miasta.
Jak zaznaczono, we wskazanych rubrykach trzeba podać temat i lokalizację, której dotyczy. Ponieważ, czasami określenie jedynie osiedla czy nazwy ulicy nie precyzuje miejsca, konieczne jest podanie numeru kontaktowego i maila. Wszystko po to, aby miejskie służby mogły się skontaktować i ustalić dokładny obszar, którego dotyczy zgłoszenie. Zgłaszający mogą dodać też zdjęcia lub filmik.
- Bezsprzecznie wszystkie zgłoszenia będą sprawdzane, a służby kontaktować się będą jedynie w tych przypadkach, kiedy nie będzie można zlokalizować miejsca usterki. Oznacza to, że na pozostałe zgłoszenia, nie będziemy odpowiadać mailowo – wyjaśnia urząd.
Magistrat podkreśla też, że awarie wodociągowe, ciepłownicze, oraz zakłócanie porządku i ładu to oddzielna kategoria. W przypadkach kiedy potrzeba jest natychmiastowa interwencja, formularz wskaże numer alarmowego telefonu.
Komentarze (0)