Urząd miasta planuje zatrudnić urzędników. Magistrat ogłosił właśnie kolejne dwa nabory. Poszukiwana jest osoba na stanowisko inspektora ds. budżetu. Wymagane jest wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku: finanse, rachunkowość, ekonomia, administracja, zarządzanie lub prawo, a także 3-letni staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego. Trzeba mieć obywatelstwo polskie i brak prawomocnego orzeczenia o skazaniu. Dodatkowe wymagania to m.in. znajomość ustaw o samorządzie, finansach publicznych i rachunkowości, umiejętność analitycznego myślenia, obsługa komputera i komunikatywność. Osoby, zainteresowane pracą na stanowisku inspektora, wymagane dokumenty mogą składać w urzędzie do 20 września.
Magistrat ogłosił również nabór na stanowisko dyrektora wydziału inżynierii i ochrony środowiska. Wymagane jest wykształcenie wyższe, 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 3 lata w jednostkach administracji samorządowej na stanowisku związanym z wykonywaniem zadań w zakresie utrzymania infrastruktury technicznej. Osoba starająca się o posadę dyrektora musi znać ustawy: o samorządzie gminnym, finansach publicznych, drogach publicznych, prawo ochrony środowiska, prawo wodne, prawo budowlane, o utrzymaniu czystości, a także kodeks cywilny.
Kandydat na to stanowisko musi posiadać obywatelstwo polskie, pełną zdolność do czynności prawnych. Warunkiem jest też brak prawomocnego orzeczenia o skazaniu.
Wymagania dodatkowe to m.n. doświadczenie zawodowe (min. 3 lata pracy na stanowisku związanym z kierowaniem zespołem pracowników), umiejętność obsługi komputera, posiadanie umiejętności analitycznych i planistycznych, a także umiejętność pracy pod presją czasu.
Osoby, zainteresowane pracą na tym stanowisku, dokumenty mogą składać do 16 września.
Komentarze (0)