reklama
reklama

Nowe ogłoszenia o pracę w Bełchatowie. Oferty bez doświadczenia, w urzędzie i nie tylko

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: Pixabay

Nowe ogłoszenia o pracę w Bełchatowie. Oferty bez doświadczenia, w urzędzie i nie tylko - Zdjęcie główne
Zobacz
galerię
61
zdjęć

Poglądowe | foto Pixabay

reklama
Udostępnij na:
Facebook
WydarzeniaOsoby poszukujące zatrudnienia w Bełchatowie mogą skorzystać z ofert publikowanych na stronie urzędu pracy. W ostatnich dniach pojawiły się tam nowe ogłoszenia. Wśród nich są m.in. te dla osób bez doświadczenia, a także chcących pracować w urzędzie. Sprawdź, gdzie i ile można zarobić w naszym mieście.
reklama

W Centralnej Bazie Ofert Pracy w ostatnich dniach pojawiły się nowe ogłoszenia dla poszukujących zatrudnienia w Bełchatowie. Aktualnie potrzebne są osoby m.in. na stanowiska sprzedawcy, szklarza, mechanika czy też pracownika biurowego i młodszego referenta. 

Ofert jest jednak znacznie więcej. Poniżej wybraliśmy kilka najciekawszych z nich. Szczegóły każdej oferty można znaleźć w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bełchatowie.

Staż z urzędu pracy: Recepcjonista

Stypendium brutto: 1 994,40 PLN 

Miejsce pracy: Bełchatów, powiat: bełchatowski, woj: łódzkie

Zakres obowiązków: Obsługa klientów klubu, urządzeń w recepcji: kasa fiskalna, terminal płatniczy, laptop; dbanie o czystość i porządek w klubie. (Zgodnie z programem stażu) Dni i godziny odbywania stażu: Poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00.

reklama

Wymiar etatu: 1

Zmianowość: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Liczba godzin pracy w miesiącu: 160

Wymagania konieczne: Wykształcenie  średnie ogólnokształcące

Pracodawca: kontakt przez PUP

Krótki opis działalności gospodarczej: Siłownia i fitnes w Bełchatowie: ul. Nehrebeckiego 18

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Język aplikacji: polski

Wymagane dokumenty: CV, skierowanie.

Oferta pracy: Mechanik samochodów ciężarowych

Wynagrodzenie brutto: od 8 300 PLN Praca w godzinach 8:00 - 16:00

Miejsce pracy: Przemysłowa 12, 97-400 Bełchatów, powiat: bełchatowski, woj: łódzkie

reklama

Zakres obowiązków: Naprawa samochodów ciężarowych.

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Liczba godzin pracy w miesiącu: 160

System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną

Wykształcenie: zasadnicze branżowe

Umiejętności i uprawnienia: Prawo jazdy kat. B, doświadczenie na danym stanowisku pracy (wymagany staż - lata: 1)

Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE "BATIS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Krótki opis działalności gospodarczej: Firma świadczy usługi motoryzacyjne i transportowe, remontuje naczepy oraz prowadzi diagnostykę samochodową. Zajmuje się także kompleksową obsługą transportową budownictwa w zakresie: - robót ziemnych samochodami ciężarowymi, - przewozu materiałów sypkich.

reklama

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Język aplikacji: polski

Wymagane dokumenty: CV

Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: Poniedziałek - piątek, Godziny : 8:00 - 16:00

Oferta pracy: Sprzedawca

Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN praca w godz.5:30-13:30 ; 13:00-20:00

Miejsce pracy: Rynek Grocholski 26, 97-400 Bełchatów, powiat: bełchatowski, woj: łódzkie

Zakres obowiązków: Obsługa klienta, zamawianie towaru, wykładanie towaru na półki, obsługa kasy fiskalnej.

Rodzaj umowy: Nie dotyczy

Wymiar etatu: 1

Zmianowość: dwie zmiany

reklama

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Liczba godzin pracy w miesiącu: 160

System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną

Wymagania konieczne: wykształcenie podstawowe, Orzeczenie  lekarskie  dla  celów  sanitarno – epidemiologicznych

Wymagania pożądane: Wykształcenie zasadnicze zawodowe, doświadczenie na danym stanowisku pracy

Inne wymagania: w przypadku posiadania doświadczenia na danym stanowisku rodzaj wykształcenia nie ma znaczenia

Pracodawca: SKLEP OGÓLNOSPOŻYWCZY RENATA BŁASZCZYK

Krótki opis działalności gospodarczej: Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Język aplikacji: polski

Wymagane dokumenty: CV

Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: poniedziałek-piątek, Godziny : 8-21

Staż z urzędu pracy: Pracownik biurowy

Stypendium brutto: 1 994,40 PLN 

Miejsce pracy: Bełchatów, powiat: bełchatowski, woj: łódzkie

Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji dot. wynajmu samochodów. Wydawanie i przyjmowanie pojazdów z wynajmu. Przygotowanie samochodu do wynajmu. Obsługa korespondencji (e-mail, poczta tradycyjna). Rozmowy telefoniczne z klientami. (Zgodnie z programem stażu) Dni i godziny odbywania stażu: Poniedziałek-piątek 9-17 lub 10-18, sobota 8-14 (w tym 1 dzień w tygodniu wolny)

Rodzaj umowy: Nie dotyczy

Wymiar etatu: 1

Zmianowość: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Liczba godzin pracy w miesiącu: 160

Wymagania konieczne: wykształcenie średnie ogólnokształcące

Wymagania pożądane: Prawo jazdy kat. B

Pracodawca: kontakt przez PUP

Krótki opis działalności gospodarczej: Pomoc drogowa, obsługa i naprawa pojazdów

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Język aplikacji: polski

Wymagane dokumenty: CV, skierowanie.

Oferta pracy: Młodszy referent / Podinspektor ds. realizacji projektów na rzecz wsparcia przedsiębiorczości

Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN Stanowisko oferowane: od młodszego referenta do podinspektora ds. realizacji projektów na  rzecz przedsiębiorczości (stanowisko ustalone odpowiednio do kwalifikacji i doświadczenia kandydata). możliwość wyboru: 1 etat-pełen wymiar czasu pracy oraz 1/2 etatu-niepełny wymiar czasu pracy. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00-16:00 (40 godzin tygodniowo). Miejsce pracy: województwo Łódzkie - siedziba biura Bełchatów. Gwarantowane: Stabilność zatrudnienia - pierwsza umowa na czas określony na 6 miesięcy, praca w ambitnym i dynamicznym zespole, łatwy dostęp do szkoleń wewnętrznych, możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych, możliwość udziału w różnych projektach, akcjach dobroczynnych, respektowanie uprawnień rodzicielskich, pakiet socjalny, pakiet ubezpieczeniowy do nabycia na preferencyjnych warunkach, rozsądne godziny pracy-wolne weekendy, dogodna lokalizacja-centrum miasta.

Miejsce pracy: 97-400 Bełchatów, powiat: bełchatowski, woj: łódzkie

Zakres obowiązków: Wdrożenie do prowadzenia spraw i dokumentacji w zakresie realizowanych form wsparcia na rzecz przedsiębiorców z województwa łódzkiego. Przygotowywanie dokumentów,związanych z zadaniami Wydziału. Prowadzenie i aktualizacja baz danych, rejestrów oraz innych zestawień niezbędnych do realizacji powierzonych zadań. Prowadzenie działań informacyjnych dla przedsiębiorców, uczestnictwo w spotkaniach networkingowych, szkoleniach, konferencjach, wydarzeniach plenerowych itp. Udział w inicjatywach realizowanych we współpracy z instytucjami otoczenia biznesu, ośrodkami naukowymi, ośrodkami badawczo-rozwojowymi, jst, NGO's oraz innymi partnerami, zaangażowanymi w proces tworzenia  mechanizmów wsparcia i rozwoju przedsiębiorczości w regionie. Pozyskiwanie informacji nt. możliwości uzyskania dofinansowań przez przedsiębiorstwa w postaci dotacji, pożyczek preferencyjnych, gwarancji bankowych itp. Współpraca w pozostałymi komórkami organizacyjnymi oraz innymi podmiotami zewnętrznymi w zakresie prowadzonych spraw. Pomoc tworzeniu treści i  materiałów informacyjno- promocyjnych. Archiwizacja dokumentów.

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Liczba godzin pracy w miesiącu: 160

System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną

Wymagania konieczne: znajomość języków: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany, wykształcenie średnie ogólnokształcące, prawo jazdy kat. B, oświadczenie na danym stanowisku pracy (wymagany staż - lata: 3)

Wymagania pożądane: wykształcenie wyższe (w tym licencjat)

Inne wymagania: Wykształcenie: w przypadku stanowiska młodszego referenta i referenta wymagane jest wykształcenie średnie, w przypadku stanowiska podinspektora wykształcenie średnie lub wyższe. Staż pracy: w przypadku stanowiska młodszego referenta staż pracy nie jest wymagany, w przypadku stanowiska referenta wymagany jest co najmniej roczny staż pracy, w przypadku stanowiska podinspektora z wykształceniem średnim wymagany jest co najmniej 3-letni staż pracy, w przypadku stanowiska podinspektora z wykształceniem wyższym staż pracy nie jest wymagany. Wiedza z zakresu ustawy o samorządzie województwa. Wiedza z zakresu narzędzi wspierających przedsiębiorczość. Znajomość programów unijnych, w ramach których można uzyskać dofinansowanie na projekty związane z rozwojem przedsiębiorczości. Znajomość zasad ochrony danych osobowych (RODO). Znajomość języka angielskiego na poziomie B1- komunikatywnym. Posiadanie prawa jazdy kat. B. Umiejętność obsługi komputera, w tym MS Office: Word - poziom podstawowy, Excel - poziom podstawowy, Outlook - poziom podstawowy, Power Point - poziom średnio zaawansowany, systemu informacji prawnej typu Lex, Legalis - poziom podstawowy oraz obsługi urządzeń biurowych i wielofunkcyjnych. Umiejętność organizacji i prowadzenia spotkań i wydarzeń. Kompetencje: postawa etyczna, sumienność, komunikatywność, kultura osobista, umiejętność stosowania odpowiednich przepisów, umiejętne organizowanie własnej pracy, zarządzanie informacją, nastawienie na klienta, umiejętność współpracy, umiejętność wyciągania wniosków, kreatywność, chęć uczenia się, łatwość nawiązywania kontaktów, gotowość do ciągłego rozwoju, nastawienie na jakość, dążenie do osiągnięcia rezultatów. Dyspozycyjność - mogą występować nietypowe godziny pracy, praca w terenie, wykonywanie zadań wiąże się z wyjazdami służbowymi krajowymi i zagranicznymi oraz udziałem w wydarzeniach informacyjno-promocyjnych. Obywatelstwo polskie lub obywatelstwo innego niż Polska państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych. Osoba nie skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Nieposzlakowana opinia. Posługiwanie się językiem polskim. DODATKOWE ATUTY: Wykształcenie wyższe z dziedziny nauk humanistycznych lub społecznych; Kursy i szkolenia w zakresie marketingu, zarządzania, prawnych i podatkowych aspektów prowadzenia działalności gospodarczej oraz tworzenia i realizacji projektów UE skierowanych do przedsiębiorców; Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej; Doświadczenie we współpracy z przedsiębiorcami i świadczeniu usług na rzecz przedsiębiorstw; Doświadczenie w tworzeniu i realizacji projektów UE; Wiedza w zakresie realizacji i rozliczania projektów dofinansowanych ze środków zewnętrznych; Znajomość programówunijnych w ramach których można uzyskać dofinansowanie na projekty związane z rozwojem przedsiębiorczości. Znajomość i umiejętność obsługi programów graficznych na poziomie podstawowym.Umiejętność organizacji i prowadzenia spotkań i wydarzeń.  Umiejętność tworzenia materiałów o charakterze informacyjno-promocyjnym. Umiejętność wystąpień publicznych.

Pracodawca: URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO

Krótki opis działalności gospodarczej: ADMINISTRACJA PUBLICZNA.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty: Dokumenty zawarte w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata oraz z dopiskiem: "Nabór na stanowisko urzędnicze w Departamencie Przedsiębiorczości  i Sprawiedliwej Transformacji Nr 018/PSTI/002/I/2025" (proszę wskazać preferowany wymiar etatu), należy składać osobiście lub przesyłać na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego, Biuro Podawcze, 90-051 Łódź, Al. Piłsudskiego 8 w terminie do dnia: 10 lutego 2025 roku (decyduje data wpływu do Urzędu). Oferta musi zawierać (wymagane dokumenty do oceny formalnej): CV wraz z listem motywacyjnym lub innym pisemnym zgłoszeniem udziału w naborze wraz z motywacją; Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie; Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy, doświadczenie zawodowe, a w przypadku pozostawania w zatrudnieniu - zaświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę wskazujące datę jego rozpoczęcia oraz z informacją o korzystaniu lub nie korzystaniu z urlopu bezpłatnego (zaświadczenie o zatrudnieniu jest niezbędne, o ile kandydat nie posiada dokumentów wskazanych wyżej lub dokumenty te nie potwierdzają wymaganego w ogłoszeniu stażu pracy); Kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz w §30 pkt 6 "Procedury naboru kandydatów do pracy w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Łódzkiego" (pierwszeństwo w zatrudnianiu osób niepełnosprawnych); Kserokopia prawa jazdy kat. B; Oświadczenie o znajomości języka obcego (druk do pobrania ze strony bip.lodzkie.pl); Oświadczenie o: posiadaniu obywatelstwa polskiego; posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych; korzystaniu z pełni praw publicznych; niebyciu skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe lub kserokopia posiadanego, ważnego zaświadczenia potwierdzającego spełnianie tego warunku uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego; wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej przewidzianej przy dopuszczeniu do informacji niejawnych, o której mowa w ustawie z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych; niefigurowaniu w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw a Tle Seksualnym. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na: udział w rozmowie kwalifikacyjnej on-line; użycie swoich narzędzi w postaci telefonu, komputera wraz z kamerą, mikrofonem; udostępnienie swojego adresu e-mail, na który zostanie wysłane zaproszenie na rozmowę; przeprowadzenie spotkania testowego z pracownikiem Urzędu na co najmniej dzień przed rozmową kwalifikacyjną;; nawiązanie połączenia z Komisją ds. Naboru w wyznaczonym indywidualnie dla każdego kandydata terminie, w celu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej. Można także dołączyć dokumenty potwierdzające dodatkowe atuty (kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe doświadczenie zawodowe, kwalifikacje i umiejętności). Więcej informacji na stronie BIP -  Numer naboru 018/PSTI/002/I/2025.

Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: Poniedziałek - piątek, Godziny : 08:00 - 16:00

Oferta pracy: Szklarz pojazdów

Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN Praca w godzinach: 9.00-17.00

Miejsce pracy: Bełchatów, powiat: bełchatowski, woj: łódzkie

Zakres obowiązków: Prace związane z wprawianiem, montowaniem szyb różnych pojazdów.

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Liczba godzin pracy w miesiącu: 160

System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną

Wymagania konieczne: wykształcenie podstawowe

Pracodawca: kontakt przez PUP

Język aplikacji: polski

Wymagane dokumenty: cv

reklama
WRÓĆ DO ARTYKUŁU
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Wiadomości Bełchatów i region - portal DD Bełchatów - wydarzenia, sport, wypadki, aktualności z kopalni i elektrowni, ogłoszenia i komentarze Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ

reklama
Komentarze (0)
Wczytywanie komentarzy
reklama