Na portalach ogłoszeniowych pojawiły się nowe oferty pracy w Bełchatowie. Wśród ogłoszeń są m.in. te skierowane do osób z doświadczeniem kierowniczym, czy też w dziedzinie informatyki. Nie brakuje również ofert dla sprzedawców i pracowników linii produkcyjnej. Poniżej wybraliśmy kilka najciekawszych ogłoszeń. Sprawdź, gdzie i ile można zarobić w naszym mieście.
Osoby zainteresowane ofertami szczegóły dotyczące ogłoszeń oraz możliwość przesłania aplikacji znajdą na portalu Pracuj.pl.
Oferta pracy: Doradczyni / Doradca firm PKO Bank Polski SA
Wynagrodzenie: Nie podanoForma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wymiar czasu pracy: Pełny etat
Miejsce pracy: Bełchatów
Opis: Twój zakres obowiązków: dbasz o dobry wizerunek PKO Banku Polskiego S.A, nawiązujesz współpracę z klientami z sektora małych i średnich przedsiębiorstw o przychodach rocznych ze sprzedaży do 15 mln PLN, opiekujesz się klientami instytucjonalnymi znajdującymi się w przypisanym portfelu, podejmujesz decyzje kredytowe zgodnie z posiadanymi kompetencjami, przeprowadzasz wstępną analizę danych finansowych i ekonomicznych firm, realizujesz indywidualne cele sprzedażowe, rozszerzasz zakres współpracy z przedsiębiorcami poprzez oferowanie im nowych produktów i usług Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego S.A, wykonujesz czynności sprzedażowe i posprzedażowe w oparciu o najwyższe standardy jakości obsługi klientów.
Nasze wymagania: masz wiedzę z zakresu ekonomii i bankowości, masz doświadczenie w pracy związanej ze sprzedażą lub obsługą klientów instytucjonalnych, posiadasz prawo jazdy kat. B, posiadasz wykształcenie kierunkowe (ekonomia, finanse, bankowość), potrafisz analizować dane ekonomiczno-finansowe firm, znasz lokalny rynek przedsiębiorców, znasz techniki sprzedaży i z powodzeniem potrafisz je stosować.
Oferta pracy: Kierownik Restauracji Pizza Hut VEGA sp. z o.o.
Wynagrodzenie: Nie podanoForma zatrudnienia: umowa o pracę
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Miejsce pracy: Bawełniana 7, Bełchatów
Opis: Twój zakres obowiązków: Planowanie i nadzór nad pracą personelu, prowadzenie zmiany. Budowanie pozytywnych relacji z Gośćmi. Monitorowanie i kontrola zapasów, w tym zamówień, dostaw i zgodności z wytycznymi dotyczącymi jakości i bezpieczeństwa żywności. Utrzymywanie wysokich standardów obsługi klienta. Kontrola kosztów i maksymalizacja zysków restauracji.
Nasze wymagania: Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, umożliwiające pozytywną współpracę z personelem i klientami. Utrzymywanie wysokich standardów obsługi. Monitorowanie wyników finansowych i podejmowanie działań korygujących. Elastyczność i gotowość do pracy w zmieniającym się grafiku, włączając w to wieczory i weekendy. Książeczka sanepidowska i prawo jazdy mogą być dodatkowym atutem.
To oferujemy: Szkolenie i trening przygotowujące do objęcia stanowiska. Indywidualny rozwój zawodowy i realna możliwość dalszego awansu.
Oferta pracy: Specjalista ds. sprzedaży w salonie Orange
Wynagrodzenie: 5 100–8 100zł brutto / mies.Forma zatrudnienia: umowa o pracę
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Miejsce pracy: Kolejowa 6, Bełchatów
Opis: Twój zakres obowiązków: oferowanie pełnej gamy usług i produktów Orange Polska, realizowanie wyznaczonych planów
wsparcie posprzedażowe Klientów, dbanie o standardy obsługi, aktualizowanie i poszerzanie swojej wiedzy.
Nasze wymagania: wykształcenie średnie, doświadczenie w sprzedaży, chęć do nauki i motywacja do pracy, takie cechy, jak zorientowanie na realizację wyniku i komunikatywność.
To oferujemy: składowe wynagrodzenia: podstawa - 4.700 zł brutto, po okresie wdrażania (maks. po 2 mc): 5.100 zł brutto, ponadto premie sprzedażowe, dla danego salonu w ostatnim półroczu wynoszące w przypadku stanowiska specjalisty ds. sprzedaży około 3.000 zł brutto średnio miesięcznie, z potencjałem osiągnięcia lepszych wyników i wyższej premii. Profesjonalne szkolenia i stały rozwój. Awanse wewnętrzne. Korzystanie z najnowszych technologii realny wpływ na wysokość wynagrodzenia (podana w ogłoszeniu wartość wynagrodzenia uwzględnia podstawę wraz z premią) udział w licznych konkursach sprzedażowych.
Oferta pracy: Główny Specjalista ds. Badań i Rozwoju PGE Ekoserwis S.A.
Wynagrodzenie: Nie podanoForma zatrudnienia: umowa o pracę
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Miejsce pracy: Wojska Polskiego 73, Bełchatów
Opis: Twój zakres obowiązków: Inicjowanie nowych linii produktowych i przygotowanie analizy opłacalności ich wdrożenia. Przygotowanie studiów wykonalności projektów w zakresie merytorycznym, czasowym i finansowym. Projektowanie nowych produktów. Prowadzenie prac wdrożeniowych dla nowych produktów. Przygotowanie opisu produktów, materiałów informacyjnych i dokumentacji wdrożeniowych. Zarządzanie inicjatywami, projektami oraz programami w obszarze rozwoju biznesu i innowacji poprzez inicjowanie, planowanie, realizację i zamykanie projektów RBI. Agregację i przekazywanie danych dla potrzeb rachunkowości w zakresie rozliczania kosztów wdrażanych produktów. Projektowanie nowych produktów w oparciu o surowce z wyeksploatowanych instalacji OZE. Dobór optymalnych technologii recyklingu i odzysku surowców dla poszczególnych strumieni odpadów/surowców. Opracowywanie rozwiązań dla gospodarczego wykorzystania surowców z wyeksploatowanych instalacji OZE. Określanie wymagań dla wyrobu gotowego. Analizę bazy produktów własnych i produktów konkurencji. Opracowanie rekomendacji dotyczących technologii produkcji w tym stosowanych receptur i surowców. Monitoring przepisów prawnych, norm, standardów, wytycznych (krajowych i unijnych) dotyczących wprowadzanych wyrobów do obrotu.
Nasze wymagania: Wykształcenia średniego technicznego lub wyższego. Stażu pracy: 6 lat w przypadku wykształcenia średniego; 5 lat w przypadku wykształcenia wyższego. Znajomości regulacji prawnych związanych z obszarem OZE. Znajomości zagadnień związanych z technologią budowy instalacji OZE w tym: farm PV, farm wiatrowych, magazynów energii itp. Umiejętności pracy w zespole. Komunikatywności i kreatywności. Doskonałej organizacji pracy. Odporności na stres.
Innowacyjności. Posiadania umiejętności analitycznych. Posiadania umiejętności poszukiwania i pozyskiwania informacji. Posiadania umiejętność rozwiązywania problemów. Wysokiej motywacji wewnętrznej oraz umiejętności szybkiej adaptacji do zmian. Wysokiej kultury osobistej. Posiadania zdolności przywódczych w obszarze prowadzonych projektów. Dobrej znajomości pakietu MS Office.
Mile widziane: Wykształcenie wyższe II stopnia. Udokumentowane sukcesy w ramach działalności badawczo-rozwojowej.Poparte wdrożeniami doświadczenie w prowadzeniu projektów. Posiadanie Certyfikatu z Zarządzania Projektami np. PRINCE2® Foundation/IPMA D/PMI lub wyższy. • Znajomość metodologii i trendów w zarzadzaniu projektami, procesami i jakością. Poparta praktyką znajomość zasad pozyskiwania dotacji. Dobra znajomość obsługi systemu SAP. Znajomość języka angielskiego technicznego na poziomie B2. Prawo jazdy kat. B
To oferujemy: Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę oraz system premiowy. Dobrą atmosferę pracy w dynamicznym zespole. Możliwość osobistego rozwoju i zdobywanie nowych doświadczeń.
Oferta pracy: Sprzedawca / Kasjer KAUFLAND
Wynagrodzenie: 3 825–3 900 zł brutto / mies.Forma zatrudnienia: umowa o pracę
Wymiar czasu pracy: część etatu
Miejsce pracy: Świętej Faustyny Kowalskiej 2, Bełchatów
Opis: Twój zakres obowiązków: wykładanie towaru oraz dbanie o jego odpowiednią ekspozycję, przygotowywanie i umieszczanie prawidłowych oznaczeń cenowych, dbanie o uprzejmą, staranną i sprawną obsługę klienta, dbanie o świeżość i jakość naszych produktów, m.in. poprzez kontrolę terminów przydatności do sprzedaży, dbanie o właściwą gospodarkę towarową w markecie.
Nasze wymagania: znajomość podstawowych zasad obsługi klienta, energiczna i przyjazna osobowość, sumienność i zaangażowanie w wykonywaniu obowiązków, umiejętność pracy w grupie oraz znajomość zasad prawidłowej komunikacji z klientami i współpracownikami. Mile widziane: doświadczenie na podobnym stanowisku
To oferujemy: atrakcyjne wynagrodzenie, umowę o pracę w wymiarze 3/4 etatu, indywidualne możliwości rozwoju, ciekawe i odpowiedzialne zadania w dynamicznym zespole, gdzie panuje atmosfera wzajemnego szacunku, bogaty pakiet benefitów (m. in.: prywatną opiekę medyczną, kartę MultiSport, bony oraz upominki z okazji świąt, działania wellbeingowe, program grupowego ubezpieczenia na życie, zniżki u partnerów biznesowych, program poleceń – bon o wartości 1500 zł brutto).
Oferta pracy: Pośrednik Nieruchomości Sempre Nieruchomości
Wynagrodzenie: Nie podanoForma zatrudnienia: umowa zlecenie, kontrakt B2B
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Miejsce pracy: Bełchatów
Opis: Twój zakres obowiązków: Pozyskiwanie ofert nieruchomości, Aktywne kontakty telefoniczne z Klientami, Praca z Klientem Sprzedającym i Kupującym nieruchomości, Prezentacja i weryfikacja ofert nieruchomości, Analiza rynku nieruchomości, Współpraca z Zespołem i innymi działami firmy, Utrzymywanie stałej aktywności zawodowej, Sporządzanie cyklicznych raportów z realizowanych zadań, Podtrzymywanie pozytywnych i trwałych relacji z Klientami, Budowanie i utrzymywanie wizerunku firmy na najwyższym poziomie.
Nasze wymagania: Samodyscyplina, Dojrzałość i zdecydowanie, Umiejętność samodzielnego planowania czasu pracy,
Motywacja do zarabiania dużych pieniędzy, Pracowitość i systematyczność, Skrupulatność i dokładność, Chęć samorozwoju i ciągłego doskonalenia się, Upór i samozaparcie w dążeniu do realizacji celu, Dyspozycyjność (często spotkania z Klientami w godzinach wieczornych), Wysoka kultura osobista, zdolności komunikacyjne, Entuzjazm i pozytywne podejście do życia.
To oferujemy: Szkolenie wstępne na Pośrednika Nieruchomości, Systematyczne szkolenia, Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji, Przejrzyste zasady wynagradzania premiujące osiągane wyniki, Dostęp do programów niezbędnych w działalności biura nieruchomości, Nieograniczone zarobki uzależnione od zaangażowania i efektywności pracy, Pozytywną atmosferę, Profesjonalne i eleganckie miejsce pracy.
Oferta pracy: Pracownik Produkcji - wolne weekendy
Wynagrodzenie: Nie podanoForma zatrudnienia: umowa o pracę
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Miejsce pracy: Czapliniecka 156, Bełchatów
Opis: Twój zakres obowiązków: Obsługa maszyn produkujących tekturę i opakowania tekturowe. Dbanie o jakość produktów wytwarzanych na danej linii przetwórczej (wycinanie, klejenie, drukowanie, składanie opakowań). Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy
Nasze wymagania: Odpowiedzialność i sumienność. Umiejętność pracy w zespole. Gotowość podjęcia stałej pracy. Zdolności manualne. Gotowość do pracy w systemie trzech zmian.
To oferujemy: Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej, wiodącej na rynku firmie. Atrakcyjne wynagrodzenie. Motywujący i klarowny system premiowy. Nagrody i wyróżnienia dla najlepszych pracowników. Najwyższe standardy BHP. Nowoczesny park maszynowy. Prywatna opieka medyczna. Pakiet sportowy. Możliwość uczestniczenia w atrakcyjnym programie ubezpieczeń na zdrowie i życie. Coroczne dofinansowanie do wypoczynku. Coroczne świadczenie świąteczne. Możliwość korzystania z firmowej kasy zapomogowo-pożyczkowej. Pakiet szkoleń. Szanse na rozwój, awans. Udział w akcjach wspierających ekologię i lokalne społeczności. Zgrany zespół i koleżeńskie relacje. Parking dla pracowników.
Oferta pracy: Zastępca Kierownika Sklepu Biedronka (Jeronimo Martins Polska S.A.)
Wynagrodzenie: 5 750 zł brutto / mies.Forma zatrudnienia: umowa o pracę
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Miejsce pracy: Bełchatów
Opis: Twój zakres obowiązków: Planowanie i organizowanie pracy zespołu; Profesjonalna obsługa klienta przy kasie i na sali sprzedaży, zgodnie ze standardami firmy; Odpowiedzialność za dostępność asortymentu, ekspozycję towarów oraz funkcjonowanie sklepu zgodnie z procedurami i standardami; Realizacja zamówień; Przygotowanie i umieszczanie prawidłowych oznaczeń cenowych za pomocą kolektora; Dbanie o porządek w sklepie oraz w jego obrębie.
Nasze wymagania: Doświadczenie w koordynowaniu pracy zespołu w branży handlowej, usługowej lub gastronomii;
Komunikatywność, samodzielność i proaktywność w działaniu; Nastawienie na realizację celów sprzedażowych; Gotowość do pracy w systemie zmianowym (poranna, popołudniowa, nocna) oraz w weekendy;
To oferujemy: Umowę o pracę, bez okresu próbnego; Premie miesięczne zależne od wyników sklepu oraz podwyżki stażowe; Liczne dodatki finansowe w ciągu roku, w postaci voucherów i doładowań e-kodów na zakupy w Biedronce i Hebe; Nagroda finansowa do 1000 zł brutto za polecenie pracownika; Ponad 20 benefitów dla Ciebie i Twojej rodziny, m.in.: prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twoich bliskich na preferencyjnych warunkach, paczki świąteczne, dofinansowanie karty Multisport, regularne badania profilaktyczne, wyprawki dla noworodków, wyprawki szkolne, dofinansowania spotkań integracyjnych i wiele innych; 4 miesięczne wdrożenie pokazujące pracę w sklepie od podstaw z dedykowanym opiekunem; Dostęp do platformy e-learningowej EduAkcja z licznymi szkolenia i kursami; Możliwość awansu pionowego i poziomego w strukturach firmy – 90% awansów w Biedronce to awanse wewnętrzne.
Oferta pracy: Specjalista / Specjalistka Wsparcia IT (II linia) Euvic IT
Wynagrodzenie: 5 000–6 500 zł brutto / mies.Forma zatrudnienia: umowa o pracę
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Miejsce pracy: Bełchatów
Opis: Twój zakres obowiązków: Zdalne wsparcie użytkowników w ramach kompetencji II-ej linii wsparcia IT.
Nasze wymagania: Dobra znajomość Windows 10 na poziomie administracyjnym. Znajomość systemów Microsoft (instalacja i konfiguracja środowiska). Znajomość pakietu MS Office. Podstawowa znajomość budowy i funkcjonowania sprzętu komputerowego. Znajomość systemów zdalnego dostępu typu terminal, zdalny pulpit i Remote Support
Podstawowa znajomość zagadnień sieciowych (urządzenia sieciowe, protokoły TCPIP, model OSI, routing, kontrola ruchu)
Komunikatywność. Prawo Jazdy kat. B
To oferujemy: Pracę w stale rozwijającej się firmie, która dba o przyjazne relacje i ceni sobie dobrą atmosferę.
Oferta pracy: Negocjator Terenowy - Telekomunikacja (KPO/FERC) ELEKTIM sp. z o.o.
Wynagrodzenie: 7 000–8 000 zł brutto / mies.Forma zatrudnienia: umowa o pracę, umowa o dzieło, umowa zlecenie
Wymiar czasu pracy: pełny etat, część etatu, dodatkowa / tymczasowa
Miejsce pracy: Bełchatów
Opis: Twój zakres obowiązków: Uzgodnienia projektów sieci telekomunikacyjnych z osobami prywatnymi. Regularne wyjazdy w teren (jednodniowe, bez noclegów). Uzgodnienia projektów w terenie z innymi instytucjami. Rozwiązywanie problemów związanych z uzgodnieniami projektów oraz podejmowanie działań zapobiegawczych. Współpraca z zespołem w procesie projektowania.
Nasze wymagania: Umiejętności negocjacyjne i komunikacyjne. Samodzielność w prowadzonych działaniach. Mobilność i dyspozycyjność. Zdolności komunikacyjne i umiejętność pracy w zespole. Chęć nauki i rozwijania umiejętności, samodzielność. Prawo jazdy kat. B oraz własny samochód. Mile widziana (nie wymagamy): doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub sprzedaży/kontakcie z klientem. Mile widziana (nie wymagamy): znajomość QGIS (lub podobnego systemu klasy GIS).
To oferujemy: Wynagrodzenie zależne od efektywności prowadzonych działań w terenie. Elastyczny czas pracy. Pracę w rozwijającej się firmie z ambitnymi planami na przyszłość. Brak korporacyjnej atmosfery. Krótki proces rekrutacji. Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia. Pracę w branży która ma wpływ na rzeczywistość. Jedynie w ostatnich 3 latach zaprojektowaliśmy sieć światłowodową w ponad 400 miejscowościach, do której podłączono około 10 000 białych plam NGA (punkty adresowe budynków, w których nie występowała nowoczesna infrastruktura telekomunikacyjna). Przyjazną atmosferę w zespole wspierającym rozwój i wymianę wiedzy.
Komentarze (0)