Koncern PGE GiEK poszukuje kolejnych osób do pracy. W ostatnich dniach spółka poinformowała, że ogłosiła nabór na stanowisko specjalisty ds. obsługi władz spółki - asystenki zarządu. Osoby, które chciałyby spróbować swoich sił, wymagane dokumenty mogą składać do 25 września.
Jakie wymagania trzeba spełnić? To przede wszystkim wykształcenie wyższe na kierunku administracja lub kierunki pokrewne. Wymagane jest doświadczenie zawodowe w zakresie obsługi administracyjnej i biurowej, dodatkowym atutem będzie doświadczenie w przygotowaniu i prowadzeniu dokumentacji korporacyjnej.
Do obowiazków asystentki zarządu będzie należało m.in. realizowanie zadań z zakresu obiegu informacji pomiędzy zarządem a komórkami organizacyjnymi centrali spółki oraz oddziałami spółki, gromadzenie i przetwarzanie informacji niezbędnych do efektywnego zarządzania spółką, prowadzenie w imieniu zarządu uzgodnień oraz pozyskiwanie opinii, analiz itp. w zakresie spraw dotyczących spółki. Aystentka będzie odpowiedzialna też za opracowywanie informacji, sprawozdań, wyjaśnień i innych materiałów przez wyznaczone komórki organizacyjne, organizowanie narad, spotkań i wizyt zlecanych przez zarząd czy monitoring w zakresie "realizacji poleceń wydanych przez zarząd".
PGE GiEK poszukuje też osób na inne stanowiska pracy m.in. głównego specjalisty ds. formalnej obsługi zadań finansowych, głównego specjalisty ds. cyberbezpieczeństwa, a także specjalisty/głównego specjalisty ds. kontrolingu.
Z kolei w bełchatowskiej elektrowni spółka PGE GiEK chce zatrudnić specjalistę ds. instalacji pomocniczych.
Komentarze (0)