reklama
reklama

Kolejne znane marki w Bawełniance

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: materiały prasowe

Kolejne znane marki w Bawełniance - Zdjęcie główne
Zobacz
galerię
90
zdjęć

foto materiały prasowe

Udostępnij na:
Facebook
WydarzeniaOd dnia otwarcia, tj. 26 kwietnia br. najnowocześniejsze centrum handlowo-rozrywkowe Galeria Bawełnianka stała się kluczowym centrum handlowym regionu. Niebawem klienci Centrum skorzystają z ofert sklepów takich jak: Douglas, Deichmann, Home&You, kaes. oraz VIVE. Łącznie salony zajmą ponad 2.300 mkw. powierzchni najmu. Za wprowadzenie tych marek do Bawełnianki odpowiada firma Mallson Polska.
reklama

Głównymi najemcami Bawełnianki są m.in. jedyne w mieście marki Reserved, Half Price, Mohito, Cropp, House, Carry, W.Kruk, Vistula, Wólczanka, Pizza Hut, Ochnik, Woolworth czy eobuwie. Ponadto klienci mogą zrobić zakupy także m.in. w CCC, Apart, Rossmann, Pepco, Dealz, Verona, Via Moda, Vision Express, Swiss, Tedi czy Media Expert. Swój market w najnowszej koncepcji otworzyła Biedronka, która zapewnia najszerszą ofertę spożywczą w regionie. Zainteresowanie klientów wzbudza też największa w mieście strefa gastronomiczna w unikalnym industrialnym stylu, ulokowana przy ikonie miasta i Bawełnianki – historycznym kominie.

Inwestorem Bawełnianki jest firma GBB Invest sp. z o.o.

Za koncepcję komercyjną oraz nadzór inwestorski nad komercjalizacją obiektu odpowiada firma Mallson Polska.

reklama

Oficjalne otwarcie obiektu nastąpiło 26 kwietnia.

 

O Inwestorze

Firma GBB Invest sp. z o.o., właściciel galerii, której większościowym udziałowcem jest spółka TG Capital Sp. z o.o., należy do holdingu finansowego działającego głównie w branży deweloperskiej oraz inwestycyjnej. Od momentu powstania holding dynamicznie się rozwija, czerpiąc początkowy kapitał oraz doświadczenie biznesowe z rodzinnej firmy, będącej producentem i dystrybutorem produktów metalowych, działającej nieprzerwanie od 1965 roku.

 

O Mallson Polska

Mallson Polska jest firmą konsultingową oferującą profesjonalne usługi na każdym etapie powstawania i funkcjonowania nieruchomości komercyjnych. Działalność firmy obejmuje kompleksowe doradztwo na rynku nieruchomości handlowych, w szczególności ocenę potencjału oraz rentowności projektów, komercjalizację centrów i parków handlowych, jak również obsługę ich sprzedaży.

reklama

Firma ma w swoim portfolio łącznie 100 otwartych oraz realizowanych projektów nowoczesnych obiektów handlowych o łącznej powierzchni ponad 900 tys. mkw., a obecnie jest w trakcie procesu komercjalizacji i rekomercjalizacji ponad 60 centrów i parków handlowych na terenie całego kraju.

reklama
WRÓĆ DO ARTYKUŁU
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

Zarejestruj się w serwisie, aby korzystać z rozszerzonych możliwości portalu

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)
Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama