Jak poinformował dzisiaj klub GKS Bełchatów, trudna decyzja o zamknięciu bram i uniemożliwieniu części kibiców wejścia na obiekt została podjęta w trakcie pierwszej połowy spotkania. Czym klub argumentuje takie działania? W wydanym dziś komunikacie mowa jest przede wszystkim o zagrożeniu epidemicznym.
- Ta decyzja zapadła z uwagi na dużą liczbę fanów na stadionie i przed wejściami, co przy braku stosowania się do zasad reżimu sanitarnego przez część osób (pomimo apeli spikera), stwarzało rosnące zagrożenie epidemiologiczne – czytamy w komunikacie.
Dodatkowo w dniu meczu wystąpił czasowy problem dotyczący systemu informatycznego obsługującego wejścia na stadion.
- Niestety te dwa elementy pozbawiły część kibiców przyjemności obserwowania na żywo pojedynku „Brunatnych” z mistrzem Polski – informuje klub GKS Bełchatów.
A co z niewykorzystanymi biletami? Zawiedzeni kibice mogą oczywiście liczyć na zwrot pieniędzy. Klub przygotował też dodatkową rekompensatę – każdy, komu nie udało się dostać na spotkanie z mistrzem Polski, będzie mógł wybrać jeden mecz ligowy w rundzie jesiennej, na który wejdzie za darmo. Jak odzyskać pieniądze za bilet? Klub zaproponował dwie możliwości
- przesłanie maila z podaniem imienia, nazwiska, sześciu pierwszych cyfr numeru pesel, ceny biletu oraz numeru konta celem przelania środków na adres pok@gksbelchatow.com
- przybycie do Punktu Obsługi Kibica w tygodniu przed pierwszym domowym meczem Fortuna 1 Ligi celem odbioru gotówki osobiście (z dokumentem tożsamości)
- przesłanie w mailu adresu korespondencyjnego celem przesłania przez klub vouchera do późniejszej wymiany w kasie lub Punkcie Obsługi Kibica
- odbiór vouchera w Punkcie Obsługi Kibica przy okazji zwrotu pieniędzy.