W Urzędzie Miasta w Bełchatowie trwa nabór na wolne stanowisko pracy. Magistrat poszukuje osoby, która będzie zajmować się miejskim budżetem. Nowy pracownik może zostać zatrudniony w pełnym wymiarze czasu pracy lub niższym. Chętni mają dosłownie ostatnie chwile na zgłoszenie swojej kandydatury. Muszą jednak spełnić kilka wymagań.
Urząd poszukuje inspektora do spraw budżetu
Wśród wymagań niezbędnych, które magistrat stawia kandydatom, znalazło się wykształcenie wyższe na kierunkach: finanse, rachunkowość, ekonomia, administracja, zarządzanie, prawo. Kandydat musi również wykazać się minimum 3-letnim stażem pracy w jednostkach samorządu terytorialnego, a także znajomością i umiejętnością stosowania szeregu przepisów i ustaw m.in., o samorządzie gminnym, finansach publicznych i rachunkowości. Kandydaci muszą również mieć: obywatelstwo polskie, pełną zdolność do czynności prawnych oraz nieposzlakowaną opinię.Urząd ma również kilka wymagań dodatkowych. Są to: samodzielność, umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów, obsługa komputera (rozszerzony pakiet MS Office, Excel), dokładność, obowiązkowość, terminowość, efektywne wykorzystanie czasu pracy oraz komunikatywność, oraz wysoka kultura osobista.
Czym zajmuje się inspektor ds. budżetu?
Na liście zadań nowego pracownika urząd umieścił kilkanaście punktów. Najwięcej czasu pochłaniać będzie prowadzenie spraw dotyczących ewidencji księgowej rachunków magistratu. Wśród codziennych obowiązków znalazło się również sporządzanie przelewów z rachunku budżetu miasta i rachunków pomocniczych.Do innych zadań należą terminowe przyjmowanie i sprawdzanie sprawozdań podległych jednostek, uzgadnianie dochodów z Łódzkim Urzędem Wojewódzkim, Urzędem Skarbowym, Krajowym Biurem Wyborczym, Urzędem Marszałkowskim i innymi instytucjami, księgowanie informacji o dochodach miasta z tytułu udziału w podatkach i opłatach oraz sporządzanie sprawozdań finansowych Miasta Bełchatowa.
Szczegółową listę zadań można znaleźć na stronie bełchatowskiego urzędu.
Jak dostać pracę w urzędzie miasta?
Kandydaci chcący ubiegać się o pracę w urzędzie miasta muszą złożyć do magistratu komplet dokumentów aplikacyjnych. Wśród nich są: list motywacyjny, kwestionariusz osobowy, szereg oświadczeń dostępnych na stronie urzędu oraz kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe.Na zgłoszenie kandydaci mają ostatnie chwile. Dokumenty przyjmowane są do poniedziałku, 30 grudnia.
Komentarze (0)