reklama
reklama

Jest praca na urzędniczym stanowisku. Sprawdź, co zrobić żeby pracować w magistracie

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: Poglądowe

Jest praca na urzędniczym stanowisku. Sprawdź, co zrobić żeby pracować w magistracie - Zdjęcie główne

foto Poglądowe

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WydarzeniaW bełchatowskim magistracie trwa nabór na wolne urzędnicze stanowisko. Chętni mają jeszcze chwilę na zgłaszanie swoich kandydatur. Wcześniej powinni jednak spełnić kilka wymogów. Sprawdź, co zrobić żeby pracować w urzędzie miasta.
reklama

Urząd Miasta Bełchatowa poszukuje nowego pracownika. Właśnie trwa nabór na wolne stanowisko inspektora ds. obsługi administracyjno-biurowej. Kandydaci mają jeszcze chwilę na złożenie dokumentów. Jakie wymagania powinni spełnić i czym będzie się zajmować nowy pracownik?

Co zrobić, żeby pracować w urzędzie

Wśród wymagań koniecznych stawianych przez magistrat jest m.in. wykształcenie wyższe na kierunku zarządzanie, administracja lub prawo. Kandydaci powinni mieć co najmniej 3 lata stażu pracy, w tym doświadczenie w pracy w jednostkach administracji samorządowej.

Co więcej, wymagana jest znajomość szeregu przepisów z zakresu administracji, samorządu gminnego czy też działania archiwów. Kandydaci muszą wykazać się znajomością pakietu MS Office, obsługą urządzeń biurowych, a także mieć polskie obywatelstwo, brak prawomocnego orzeczenia o skazaniu, nieposzlakowaną opinię i pełną zdolność do czynności prawnych.

reklama

Urząd przygotował również kilka wymagań dodatkowych. Są to: prawo jazdy kat. B, umiejętność odczytywania map, priorytetyzacji zadań, samodzielność, kreatywność, pracy w zespole, odporność na stres oraz komunikatywność.

Czym zajmuje się inspektor ds. obsługi administracyjno-biurowej

Urząd przygotował również listę zadań, którymi będzie zajmować się nowy pracownik. Głównie będzie to obsługa Kancelarii Wydziału Inżynierii i Ochrony Środowiska, a także planowanie spotkań dotyczących bieżącej pracy wydziału. Co więcej, urzędnik będzie odpowiedzialny za przygotowywanie tematów oraz kompletowanie materiałów na posiedzenia Rozstrzygające Prezydenta Miasta Bełchatowa i Rady Techniczne Urzędu Miasta Bełchatowa, bieżące informowanie przełożonych o stanie załatwienia spraw oraz wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora WIŚ.

reklama

Na liście znalazło się również kilka zadań, które pracownik będzie wykonywać wg potrzeb. Są to:

  • rejestrowanie kontrahentów w systemie EZD.
  • prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją powierzonych zadań oraz archiwizacja akt zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
  • prowadzenie postępowań administracyjnych związanych z wydawaniem zezwoleń na zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia robót, umieszczenia urządzeń obcych oraz reklam, na prawach wyłączności (m.in. punkty handlowe).
  • prowadzenie czynności niezbędnych do sprawdzenia wykonania postanowień decyzji przez wykonawcę.
  • wydawanie przepustek zezwalających na wjazd na Plac Narutowicza.
 

Jak starać się o pracę w urzędzie

Osoby zainteresowane pracą w magistracie powinny do 16 czerwca złożyć komplet dokumentów. Są to: list motywacyjny, dokumenty potwierdzające wykształcenie i doświadczenie, kwestionariusz osobowy oraz szereg oświadczeń dostępnych na stronie urzędu.

reklama

Aplikacje można dostarczyć osobiście do siedziby urzędu, a także drogą pocztową. Kandydaci zgłoszenia przekazać mogą również na adres um@belchatow.pl lub za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej.

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)
Wczytywanie komentarzy
reklama
logo