Urząd Miasta Bełchatowa poszukuje nowego pracownika. Właśnie trwa nabór na wolne stanowisko inspektora ds. obsługi administracyjno-biurowej. Kandydaci mają jeszcze chwilę na złożenie dokumentów. Jakie wymagania powinni spełnić i czym będzie się zajmować nowy pracownik?
Co zrobić, żeby pracować w urzędzie
Wśród wymagań koniecznych stawianych przez magistrat jest m.in. wykształcenie wyższe na kierunku zarządzanie, administracja lub prawo. Kandydaci powinni mieć co najmniej 3 lata stażu pracy, w tym doświadczenie w pracy w jednostkach administracji samorządowej.Co więcej, wymagana jest znajomość szeregu przepisów z zakresu administracji, samorządu gminnego czy też działania archiwów. Kandydaci muszą wykazać się znajomością pakietu MS Office, obsługą urządzeń biurowych, a także mieć polskie obywatelstwo, brak prawomocnego orzeczenia o skazaniu, nieposzlakowaną opinię i pełną zdolność do czynności prawnych.
Urząd przygotował również kilka wymagań dodatkowych. Są to: prawo jazdy kat. B, umiejętność odczytywania map, priorytetyzacji zadań, samodzielność, kreatywność, pracy w zespole, odporność na stres oraz komunikatywność.
Czym zajmuje się inspektor ds. obsługi administracyjno-biurowej
Urząd przygotował również listę zadań, którymi będzie zajmować się nowy pracownik. Głównie będzie to obsługa Kancelarii Wydziału Inżynierii i Ochrony Środowiska, a także planowanie spotkań dotyczących bieżącej pracy wydziału. Co więcej, urzędnik będzie odpowiedzialny za przygotowywanie tematów oraz kompletowanie materiałów na posiedzenia Rozstrzygające Prezydenta Miasta Bełchatowa i Rady Techniczne Urzędu Miasta Bełchatowa, bieżące informowanie przełożonych o stanie załatwienia spraw oraz wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora WIŚ.Na liście znalazło się również kilka zadań, które pracownik będzie wykonywać wg potrzeb. Są to:
- rejestrowanie kontrahentów w systemie EZD.
- prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją powierzonych zadań oraz archiwizacja akt zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
- prowadzenie postępowań administracyjnych związanych z wydawaniem zezwoleń na zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia robót, umieszczenia urządzeń obcych oraz reklam, na prawach wyłączności (m.in. punkty handlowe).
- prowadzenie czynności niezbędnych do sprawdzenia wykonania postanowień decyzji przez wykonawcę.
- wydawanie przepustek zezwalających na wjazd na Plac Narutowicza.
Jak starać się o pracę w urzędzie
Osoby zainteresowane pracą w magistracie powinny do 16 czerwca złożyć komplet dokumentów. Są to: list motywacyjny, dokumenty potwierdzające wykształcenie i doświadczenie, kwestionariusz osobowy oraz szereg oświadczeń dostępnych na stronie urzędu.Aplikacje można dostarczyć osobiście do siedziby urzędu, a także drogą pocztową. Kandydaci zgłoszenia przekazać mogą również na adres um@belchatow.pl lub za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej.
Komentarze (0)