Zelowski urząd ogłosił, że przyjmie do pracy osobę na stanowisko głównego księgowego w Referacie Oświaty, Kultury, Sportu i Zdrowia.
Jakie wymagania musi spełnić kandydat? Osoba ubiegająca się o pracę nie może być prawomocnie skazana, a także musi spełniać jeden z warunków: ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe. Kandydat starający się o pracę na tym stanowisku musi posiadać też co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości, a także być wpisanym do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów i posiadać certyfikat księgowy.
Wymagania dodatkowe to m.in. znajomość przepisów prawa w szczególności z zakresu ustaw: o rachunkowości, finansach publicznych, samorządzie gminy, prawo oświatowe czy systemie oświaty, a także dyspozycyjność, samodzielność i kreatywność oraz znajomość obsługi komputera.
Termin składania aplikacji mija 6 lutego.
Komentarze (0)