Twoja strona internetowa nie cieszy się popularnością? Wypozycjonuj ją!

Opublikowano:
Autor:

Twoja strona internetowa nie cieszy się popularnością? Wypozycjonuj ją! - Zdjęcie główne

Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Rozmaitości Metod na wypromowanie biznesu w przestrzeni internetowej jest bardzo wiele. Wśród tych, które cieszą się największą popularnością, od lat wymienia się pozycjonowanie stron. To strategiczny i bardzo opłacalny sposób na dotarcie do pierwszych dziesięciu, a z czasem nawet trzech pierwszych wyników wyszukiwania w Google. Planujesz reklamować swoją witrynę online? Pozycjonowanie będzie dla Ciebie świetnym wyborem na start. Wyjaśniamy, co warto wiedzieć na początek.

Strony zajmujące wysokie pozycje w Google zapewniają dużą sprzedaż

W ramach wieloetapowego procesu, jakim jest pozycjonowanie stron w wyszukiwarce internetowej przeprowadza się działania, prowadzące do wzrostu widoczności w Google. Dla przykładu: sklep sprzedający buty sportowe można pozycjonować na frazy, związane z oferowanym towarem. Wówczas internauci szukający w sieci obuwia dla sportowców, zobaczą promowany sklep. Im wyżej ukaże się strona, tym większe prawdopodobieństwo, że zostanie ona odwiedzona przez potencjalnego klienta.

Badania pokazują, że użytkownicy Google niemal zawsze klikają w jedną z pięciu pierwszych pozycji – te dalsze nie są dla nich atrakcyjne. Strony zajmujące miejsce w topie wydają się bowiem bardziej wiarygodne. Część osób uważa, że te lokaty są zajmowane wyłącznie przez liderów w branży, firmy szczególnie polecane i godne zaufania. W rzeczywistości na górze w Google ukazują się witryny, które zostały poprawnie wypozycjonowane. Naturalną koleją rzeczy jest, że osoba szukająca konkretnego produktu albo usługi, po wejściu na stronę dokona zakupu. Inna pożądana reakcja to np. wysłanie zapytania o ofertę lub prośby o wycenę usług. Każda z tych czynności ma wpływ na sprzedaż i kreowanie wizerunku firmy w internecie.

Gdzie szukać pomocy, czyli kilka słów o agencjach SEO i freelancerach

Uwidacznianiem stron internetowych zajmują się agencje SEO oraz freelancerzy, czyli specjaliści, działający w pojedynkę. W dużych firmach pozycjonujących nad promocją witryn pracuje zespół ekspertów, którzy dysponują dostępem do profesjonalnych narzędzi i stosują sprawdzone techniki SEO. Z kolei freelancer to pasjonat marketingu internetowego, który w wolnym czasie pomaga klientom rozwijać biznes w sieci. Usługi świadczone przez freelancerów są tańsze, jednak z reguły mocno ograniczone. W takiej agencji, jak INSEO, pozycjonowanie stron bazuje na rozbudowanych działaniach, przeprowadzanych przez specjalistów w swoim fachu. Taka usługa jest kompleksowa, a jej efekty mierzalne i systematycznie analizowane z klientem. Agencje mają też pokaźne zaplecze technologiczne, pozwalające im pracować z wysoką skutecznością. Co ważne, podjęcie współpracy z agencją jest gwarancją, że zlecenie zostanie wykonane dobrze i na czas. Jeżeli jeszcze się zastanawiasz, czy pozycjonowanie Twojej strony pozwoli Ci zaistnieć w internecie, skontaktuj się z konsultantem Agencji INSEO i porozmawiaj o swoich obawach. Otrzymasz garść porad, niezobowiązującą wycenę oraz wskazówki, dzięki którym ruszysz z biznesem naprzód.

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

Zarejestruj się w serwisie, aby korzystać z rozszerzonych możliwości portalu

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE