Reklama

Dlaczego warto wybrać pylony reklamowe?

Opublikowano:
Autor:

Dlaczego warto wybrać pylony reklamowe? - Zdjęcie główne

Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Rozmaitości Spośród wielu dostępnych na rynku form i nośników reklamy na szczególną uwagę zasługują te, które łączą w sobie najbardziej pożądane przez zamawiających cechy – z jednej strony stosunkowo nieduże koszty wytworzenia i produkcji; z drugiej natomiast – adekwatny do nakładów finansowych efekt reklamowy i promocyjny w postaci wzrostu zainteresowania kontrahentów oraz konsumentów świadczonymi usługami oraz oferowanymi towarami. Takich nośników reklamy, wbrew temu, co mogłoby się wydawać na pierwszy rzut oka, nie jest tak naprawdę zbyt wiele.

W każdym bowiem przypadku, poza ogólnymi czynnikami, które zawsze należy brać pod uwagę przy planowaniu i realizacji kampanii reklamowej, uwzględniać należy także lokalne uwarunkowania, a także wymogi, które należy postawić z uwagi na krąg odbiorców, do których w głównej mierze adresowany będzie przekaz reklamowy. Wypadkowa wszystkich tych czynników pozwala dopiero wybrać odpowiednią formę reklamy. W przypadku przedsiębiorców działających w różnych gałęziach gospodarki może się okazać, że taką właśnie odpowiednią formą pozostawać będą pylony reklamowe.

Choć na pierwszy rzut oka przywołana nazwa może nie wywoływać odpowiednich skojarzeń u znacznej części odbiorców, opisywana forma reklamy jest stosunkowo powszechna i z pewnością zetknął się z nią każdy z internautów. Pylon reklamowy to nic innego jak pionowy nośnik reklamy, stosowany zazwyczaj w warunkach zewnętrznych, charakteryzujący się dużymi rozmiarami. Najbardziej charakterystyczne jego zastosowanie związane jest z wykorzystaniem go przez stacje benzynowe jako nośnik, przy pomocy którego komunikuje się kierowcom aktualne ceny paliw obowiązujące w danym punkcie sprzedaży. Coraz częściej pylony reklamowe są także wykorzystywane do oznaczania powierzchni biurowych, zajmując jedno z centralnych miejsc na placach lub innych przestrzeniach przez budynkami o przeznaczeniu komercyjnym i biurowcami. Nierzadko pylony reklamowe spotkać też można wewnątrz większych budynków, np. centrum handlowych, w których służą oznaczeniu i reklamie najemców powierzchni oraz promocji sprzedawanych marek.

Jakie są największe zalety wykorzystania pylonów reklamowych? Przede wszystkim są one nośnikiem reklamy widocznym i dostrzegalnym nawet z dalszej odległości. Wykorzystując specjalne konstrukcje stalowe, możliwe jest wykonanie nośników sięgających nawet kilku metrów wysokości, dzięki czemu mogą one wyróżniać się spośród otaczających ich obiektów budowlanych oraz innych obiektów małej architektury. Wyposażenie ich w instalacje oświetleniowe, korzystające z najpopularniejszych obecnie rodzajów oświetleni typu led, pozwala na zapewnienie ich dostatecznej widoczności o każdej porze dnia i nocy, niezależnie od panujących warunków atmosferycznych. Dobrej jakości pylony reklamowe charakteryzują się także dużą odpornością na oddziaływanie czynników zewnętrznych, dzięki czemu mogą one służyć przez dłuższy czas bez potrzeby ich renowacji. W prosty sposób zmienić też można zamieszczane na nich treści, poprzez wymianę lica reklamowego przy pozostawieniu w niezmienionym stanie samej konstrukcji nośnika.

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

Zarejestruj się w serwisie, aby korzystać z rozszerzonych możliwości portalu

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE