Rejestracja i logowanie

PGE GiEK potwierdza zmianę na stanowisku dyrektora kopalni. Wiadomo, gdzie teraz pracuje Marian Rainczuk

Wydarzenia 04-03-2019 Autor: r.k Foto: mjs
184
PGE GiEK potwierdza zmianę na stanowisku dyrektora kopalni. Wiadomo, gdzie teraz pracuje Marian Rainczuk

PGE GiEK S.A oficjalnie potwierdziło informację, którą podawaliśmy w miniony piątek – Marian Rainczuk nie jest dyrektorem bełchatowskiej kopalni. Na to stanowisko powołany został Dariusz Grzesista, dotychczasowy prezes spółki Ramb.

Powodów tej zmiany nie znamy, spółka PGE GiEK S.A decyzji kadrowych bowiem nie komentuje. Wiemy natomiast, co potwierdziła nam Sandra Apanasionek, rzecznik prasowy koncernu, że Marian Rainczuk nadal jest pracownikiem bełchatowskiej kopalni. W tej chwili będzie pracować na stanowisku: „głównego specjalisty oddziału”

Marian Rainczuk dyrektorem KWB Bełchatów był od czerwca 2016 roku. Z kolei Dariusz Grzesista prezesem Rambu był od listopada 2016.

komentarze (184)
Dodaj komentarz

nosi przepustke na smyczy na szyji to dobrze nie wrozy , (jak wszystkie nieroby pociotkowe z GieKsy)

I rym cym cym i tralala wracamy do siebie w podskookach. I rym cym cym i hopsasa. W podskokach choć kasy nam żal!!!

Ale kicha z tym Rainczukiem, dyrektor HR mówi że musi go zostawić bo kopalnia sobie nie poradzi.

Dobra zmiana i ich pseudofachowcy doprowadzili do tego że akcje PGE od 2015 roku spadły o 40 procent. Jeśli dalej będą rządzić to koniec energetyki. To tak jakby dzieciom dać zapałki.

Nie fachowcy z Gieksy ale polityka Warszawy do tego doprowadziła. Teraz wyniki finansowe są lepsze niż za poprzedników. To chyba jednak fachowcy?

Wynik finansowy lepszy bo inwestycji nie ma. To cała tajemnica sukcesu piśdzielców

A jak do władzy dojdzie koalicja obywatelska to nie bedziesz miał DEBILU akcji bo pozamykaja kopalnie, jak by trzeba było to złożyli by hołd UE i jak Makrela zechce to pozamykaja, z resztą bez tego mówią o tym. Jakim trzeba być tempakiem zeby tego nie zrozumieć. I jeszcze coś pisiory dadzą sobie radę na rynku pracy bo do tej pory sobie radzili a wy tempaki będziecie srac w pory bo nic nie umiecie poza politykowaniem od 7 do 15.

Coś mi się wydaje, że szedłeś gdzieś bez kasku i ucierpiałeś solidnie na głowę!

Wez no chlopie spusc troche pary z kotla bo forma wypowiedzi tragiczna. Merytorycznie Cie popieram ale kultury to Ty nie masz.

To mógł napisać tylko debil ze spolki. Wszystko jasne.

Może juz niedługo nie bedziesz z PGE hahaha

No widać że debil ze spółki

co tu się podniecać .Za 10-12 lat przy takim wydobyciu jak teraz będzie po kopalni.Zyskają tylko ci co pracują w elektrowni.Obserwujcie kto się pcha do elektrowni .Młodzi do kopalni nie mają się po co pchać .

Taczka już przygotowana na naczelnego buca?

No i trzeba będzie cofnąć wszystkie związkowe zaszeregowania związkowe z dwóch ostatnich lat

A teraz na wymiane czeka pare osób zwlaszcza z frakcji Antoniego..... No to m. in panowie MSz, MJ i piekna Aga...

Czy Aga jest piękna??!!! Kwestia sporna hahaha

Kto to jest Aga? Powiedzcie więcej, ciekawe jak wygląda ?

MSz, PT, KT

Będzie się działo oj będzie się działo, już nie mogę się doczekać ...

A lucy i elizabeth?

No to posłance się utnie

A co sie utnie?

Nie udawaj, przecież wiesz po co zatrudnia.

Owieczek nie będzie, wełny też

Żaden z dotychczasowych tzw. "starych kierowników" nie wyleciał sroce spod ogona. Wykształcenie+ doświadczenie+staż. I co ty na to pociotku?

Prawda jest taka że wszyscy ci "starzy kierownicy" to synowie, córki oraz sąsiedzi poprzedniej ekipy rządzącej. Nikt poza nimi nie miał szans na objęcie stanowiska kierowniczego mimo posiadanej wiedzy, stażu pracy oraz doświadczenia ponieważ nie należał do "układu zamkniętego". Na szczęście przyszła dobra zmiana i sytuacja się odwróciła - stąd ten płacz. Panie Dyrektorze ci z PO mieli już swoje 5 minut, dlatego proszę sprawdzać kogo Pan awansuje.

Popieram, bardzo dobry wpis, wymienić POparańców na normalnych kopalniaków albo ludzi ze spółek -w końcu robia to samo tylko za mniejsze pieniądze i mają lepsze kwalifikacje bo muszą znać się na różnych rzeczach a nie tylko na naprawie prawego koła przez 20 lat.

Przecież dobra zmiana awansuje i trzyma peowcow i czerwonych. Inni nie mają szans na normalny awans.

Zostaw podanie, oddzwonimy!

Nie chce mi się jechać do Pajęczna.

A może Ci się tylko wydaje, że masz wiedzę i doświadczenie potrzebne do objęcia stanowiska kierowniczego? Bo ta frustracja to rozumię, że wynika przerośniętych ambicji?

Staz staż staż i nic wiecej soba nie reprezentuja 20 lat robią to samo czyli nic , nic nie potrafią jak by na rynek trafili to na bank statystyki samobójstw popełnianych w Bełchatowie znacznie by wzrosły

W kopalni brak jest polityki kadrowej a winna jest temu dyrekcja kopalni i wszyscy ci spoza tabeli płac

Winni, to są posłowie, którzy wykorzystują wpływy do obsadzenia stanowisk ludźmi, którzy w zdecydowanej większości, nie mają pojęcia o robocie, której się podejmują. Każdy, kto lepił plakat jednej, czy drugiej pani poseł, jest lepszy od wieloletniego pracownika spółki. Przykre jest, że dyrektorzy kopalni, czy elektrowni nie mają wpływu ba politykę kadrową w swoich zakładach, za to wpływ ma sfrustrowany nauczyciel, który o tym, co oznacza skrót hr, dowiedział się dopiero po tym jak pieluchowa oświadczyła mu, że będzie hr (pewnie córka mu wygooglowała, co oznacza).

Wszystko było ułożone, takiego stanowiska nie dostaje się z przypadku, i nie chodzi o zarobki. Kto jest rozgarnięty to wie.

to niestety był przypadek - trafiło się jak ślepej kurze ziarno.

Nad wszystkim czuwa i bierze wielką niezasluzona kasę naczelny kadrowy

Nie po to sie wysyła ogrom ludzi ns PDO żeby potem przyjąć 2lub 3 raxy tyle. Ale kogo sie przyjmuje?

Za te działania na szkodę Polski powinien być prokurator.

Ilu tu malkontentów-starych zasłużonych pracowników kopalni, a w czym zasłużonych?? w nic nie robieniu przez 20 lat siedzenia na ciepłej kopalnianej posadce, w oglądaniu pornoli, plotkowaniu i intrygowaniu a i pracowaniu nad układami pozwalającymi zatrudniać swoje dzieci a nawet wnuki, jak się to pisze to niedobrze się robi. Ośmieszacie się pisząc jak to teraz wam jest źle bo co bo nie ma pana Cesorza co by synusia zatrudnił w Kopalni a zatrudniani są inni ludzie? Nie pieprzcie po kątach tylko weźcie się do roboty bo nowy Dyrektor nie będzie na to patrzył jak poprzedni tylko "posprząta". W ramie już czekają -ludzie nauczeni pracować chętni fachowcy a nie tacy jak wy co robicie 1 dzień w miesiącu w dodatku macie z tym problem. Ach i bądźcie ostrożni jak będziecie skakać z okien pentagonu z załamania, że w robocie trzeba robić, uważajcie na przechodniów.

Za gaz.staż to się płaci kartę górnika

Jak to nic nie robią ? a karczma piwna, a cząber babski , a pochód raz do roku ulicami Bełchatowa i to nazywasz nieróbstwem !

Jak już to comber baranie

A jaj na comber pracownicy spółek przyjdą to jest dopiero nie fajnie bo z plebsem musza sie bawić a oni lepsi przecia sa. Pogonić nierobów i to porządnie!!!

Ciekawe też ile dostał odprawy, przecież był na kontrakcie.

Mówią że nie ma przyjęć w kopalni a Mariana R przyjęli i to na głównego specjalistę. Jedno stanowisko więcej. Ciekawe czy został pozbawiony innych dodatków , wynajęcia domu, samochody, rady nadzorczej. Itd.

A ten długi wywód to po to żeby odwrócić uwagę od istoty problemu. Myślisz że ludzie nie dotrą do wcześniejszych komentarzy radomszczaku czy pajęczaku ? To wracamy. Co z tym bufonem z HR co tak skandalicznie potraktował długoletnią załogę kopalni?

Sam sie go zapytaj a moze się boisz???

Śmieje się na całego. Kasa idzie.

Kto jest "za węglem", a kto "przeciw"? Sprawdzamy polityczne deklaracje 31.12.2018 zrodlo TVN24 nie TVPiS tylkoTVN! Które partie i organizacje polityczne popierają ideę "odejścia od węgla", a które są jej przeciwne? O stanowisko w tej sprawie poprosiliśmy przedstawicieli najważniejszych polskich ugrupowań. Poza PiS i partią Wolność, wszystkie partie, które udzieliły odpowiedzi, opowiedziały się za odchodzeniem od energetyki opartej na spalaniu węgla!!!!!!! Nowoczesna popiera stopniowe, ale jak najszybsze, odchodzenie od wykorzystywania węgla do produkcji energii. Partia Katarzyny Lubnauer chce ograniczenia korzystania z paliw kopalnych, odejścia od importu węgla i dywersyfikacji źródeł energii. PO Stanisław Gawłowski wiceminister środowiska w rządzie PO-PSL.zadeklarował, że Polska powinna podążać w kierunku całkowitego oparcia gospodarki na energii odnawialnej. PSL Przy obecnym stanie rozwoju technologicznego, jesteśmy w stanie zapewnić człowiekowi pracę w zdrowszych i bardziej przyjaznych warunkach w porównaniu z kopalnią węgla – napisał przedstawiciel biura prasowego PSL. PSL jest ostrożne w formułowaniu strategii dekarbonizacji. Autor odpowiedzi wskazuje na polskie zobowiązanie do zwiększenia udziału OZE do 15 proc. w 2020 r. i 40 proc. w 2030. - Uważamy, że należy pójść o krok dalej – czytamy. "Do 2030 roku 50% energii dostępnej w Polsce powinno pochodzić ze źródeł odnawialnych", napisało PSL. Razem Razem chce zaprzestania wykorzystania węgla w energetyce do 2035 roku. Ugrupowanie chce ustawowego określenia tego celu z uwzględnieniem szczegółowych planów przemian strukturalnych i społecznych w rejonach wydobycia oraz wytwarzania energii. Biedroń jego ugrupowanie będzie popierać całkowite odejście od węgla w energetyce i ciepłownictwie. - Powodów jest więcej niż dość – napisał Biedroń - Po pierwsze dlatego, że nas to po prostu zabija. Niszczy klimat i zatruwa powietrze. SLD docelowo opowiada się za odejściem od gospodarki opartej na węglu, ale chce realizować ten cel stopniowo Teraz! Każdy odpowiedzialny rząd powinien natychmiast rozpocząć proces odchodzenia od węgla jako głównego źródła energii – odpowiedziało nam biuro prasowe Teraz!. - Aby to uczynić należy wstrzymać wszelkie inwestycje węglowe, czyli budowę nowych bloków energetycznych, nie wspominając o budowie nowych kopalń, co zapowiadał min. Tchórzewski Kukiz15b iuro prasowe Kukiz'15 deklaruje poparcie dla idei ograniczenia wykorzystania węgla w energetyce, a co za tym idzie dla ograniczenia jego wydobycia. Ugrupowanie podkreśla jednocześnie konieczność dalszego pozyskiwania węgla koksowego, użytkowanego m.in. w hutnictwie. Zdaniem ugrupowania, poseł Sitarski promuje w komisji "czyste technologie węglowe", m.in. technologię tzw. zgazowania węgla. - Naszym sztandarowym postulatem jest jednak wdrożenie w Polsce na szerszą skalę stosowania wodoru jako paliwa alternatywnego – czytamy w odpowiedzi od Kukiz'15. Wolność poseł Jacek Wilk z partii Wolność stanowczo sprzeciwił się idei zaprzestania wydobycia węgla kamiennego w Polsce. - Ze względu na gigantyczne rodzime zasoby tego surowca należy zintensyfikować pozyskiwanie i przetwarzanie węgla, ale z zastosowaniem w tym celu na wielką skalę nowoczesnych technologii – przekonywał poseł. PIS Biuro prasowe Prawa i Sprawiedliwości udzieliło odpowiedzi na nasze pytania: "NIE". Trzy wielkie litery wytłuszczonym drukiem to jasna deklaracja: PiS jest przeciwne idei odejścia od węgla w Polsce! teraz zdecydujcie na kogo zaglosujecie! torfiorze! nie chcecie PISu OK zegnajcie sie z pracą emoji pozdro

zdecydowałem... nie zagłosuję na pis .W Bełchatowie węgla za parę lat nie będzię a węgiel kamienny już w ilości ok 16 mln ton jest przywożony z Rosji i Ukrainy.

minusy dają torfiorze PO POdstawiowoce dla których tak długi tekst jest niemożliwy do przeczytania nawet jak im sie to uda w ratach to i tak niec nie zrozumieją hehehe ich dzieci są POdobnymi głąbami ale co tam jak odejdzie zły PIS to znow swoim dzieciom posadki w kopalni POzałatwiają

Mistrzu! Jako wielki przeciwnik ludzi tylko po podstawówce, zapewne wiesz co to interpunkcji?

Miki i inna era jak wam się chce wypisywać takie elaboraty.... idźcie sobie razem na piwo przy ostatkach

Nie mogę sie doczekać az zamkną ta wasza kopalnie, mi to jak pisałęm wisi bo nie mam nic wspolnego z kopalnią. Wroci w końcu normalność do Belchatowa skonczy sie wam piszecie debile ze jestem z jakiegos Radomska a sami przyjechalicie z koziej wolki i i wrócicie skad przyjechaliście albo do kleszczowa i nie bede juz musiał patrzec na wasze roszczeniowe mordy w kolejce do kasy w kauflandzie i korku na wojska polskiego, jedyne co dajecie temu miastio to DROŻYZNA!

Wydaje Ci sie ze nie masz nic wspolnego z KWB i ELB wszyscy tu mieszkajacy mamy posrednio lub bezposrednio. Przekonasz sie kiedys.

Nie jestem żaden niepota z pis baranie bo nigdy nie należałem do żadnej parti. Nie jestem z Radomska durniu bo mam 35 lat z czego 33 lata mieszkam w Bełchatowie. Stwierdzam po prostu ze wam STARA GWARDIO sie we łbach juz całkowicie PO****o od tych luksusów! Całe zycie robiliście sobie z kopalni państwowa firmy prywatny rodzinny folwark! W państwowej firmie jawnie przyjmowano ludzi po rodzinie cale życie kazdy synalek byl przyjmowany " po tatusiu" i nikt inny z zewnątrz nie mógł sie dostać do kopalni wowczas dla was bylo dobrze prawda?. W mojej klasie podstawówce najwięksi debil co mieli sem dwójki i trojki w podstawówce! wszyscy po tatusiu dostali prace na kopalni a zaden z tych ułomków nie poradziłby se w innej normalnej firmie! Mam znajomą nauczycielke i do nie dawna jeszcze przemądrzale mamuski nic nie robiące tylko kosmetyczka i frzyjer za to miały meza na kopalni, mądrzyły sie ze ich glupie dziecko nie musi sie uczyć bo tatus i tak mu załatwi po zawodwoce prace w kopalni! i to dla was bylo dobrze tak? większego nepotyzmu kumtoerstw kolesisotwa nie byłlo chyba nigdzie! teraz sie to skończyło i stara gwardia torfiorzy ktora nie mzoe wsadzic swoich gupich dzieci na stołki sie pluje w intenetach! a jaja mam was po dziruki w nosie mimo ze mieszkam 33 lata w bełchatowie nigdy nie pracowałem w kopalni i mam w **** was "gurników" i ciesze sie ze niedługo zakmna w cholere ten wasz rodzinny interesik!

To ty normalnie werbus jesteś!

P.S jak glupku jeden z drugim nie słyszysz jak po, n itp mówią wprost ze trzeba zamknąć kopalnie! zwłaszcza ta w Bełchatowie! to jesteście naprawdę oczadziali z nienawisic do pis skoro faktow nie przyjmujecie do wiadomosci! jak PiS odsuną do władzy to za 5 lat nie będzie kopalni, za 10 lat nie bdzie elektrowni i za 15 lat nie bedzie żadnych semeprtanseow, betrteansowm rambow, knaufowo itp, jak tego nie wiedzicie to jestescie zwyklymi debilami.

Przecież nie obchodzi cię kopalnia, to po co te wywody pisowcu!

Wow! Oto i całe Radomsko i Pajęczno albo nepotek od tzw. grupy bełchatowskiej trzymającej z radomskiem. Wrażliwość dobermana przed spóźnionym obiadem. Obelgi chamstwo i prostactwo. Panie nowy dyrektorze pogonić to buractwo bo pan sobie z nimi nie poradzi. Brrrr fe brr fe. Pan jeszcze sprawdzi angaże tych nowoprzyjętych. Odstają one wyraźnie od średniej kopalnianej. Ach odstają. Więc teraz strach i pełne portki. I język prostacki bo na tyle tylko ich stać. Szczęśliwej drogi już czas...!!! My nie chcemy tutaj was!!!

Jesteś żałosny i niedorozwinięty zal mi ciebie. Nigdy w zyciu nie byłem w Radomsku ani Pajecznie, nie zam NIKOGO z tych miast, nigdy ani ja ani nikt z mojej rodziny nie pracował w kopalnii. Wszystko co napisalem napisałem jako bełchatowianin od zawsze, bełchatowianin nie majacy nic wspólnego z Pajecznem, radomskiem, PiSem, kopalnia czy elektrownia. tak po prostu widze i oceniam sytuacje bedac "z boku" tego syfu! a to ze ty zyjesz tylko i wylacznie swoja zasrana kopania gdzie cale zycie pracujesz bo przyjechales z jakiegos zadupia po postawowoce cie zatrudnili i cale zzycie w jednym zakaldziku pracujes, pewnie swoim suynkom tez robote zalatwiles i cale zycie siedzicie w tym grajdole to juz nie moja iwna ze nie masz pojecia o otaczajacym cie swiecie i ze nie wiesz ze istnieje cos POza kopalnią!

Wow! Jak widać nepoty radomszczańsko-pajęczańskie walczą do ostatniej kropli nervosolu! Nie pomoże już nic... wszystko się zmieni... i wcale nie musimy czekać do jesieni. Już niebawem będą co niektórych odklejać od niesłusznie zajętych stołków. Chciwość pazerność demoralizacja i bufonada to wasze mocne strony. Z czym do ludzi?Geniusze od siedmiu boleści. Buhahaha....

cześć Koledzy z Bełchatowa, a ja myślałem że taki burdel kadrowy jest tylko w Turowie czytam Wasze komentarze i wniosek jest jeden zrobili burdel w całej gieksie pozdrawiam

Nepoty z PiS wzięły się za komentowanie hahaha "Głosujcie na PiS its" Nie ośmieszajcie się!!!

program Koalicji Europejskiej:- wprowadzic euro, - ochrona osób LGBT, - zamknąć wszystkie kopalnie węgla brunatnego i elektrownie węglowe! brawo WY

CO WY SIE TAK PRZEYJMUJETA? wkrotce wybory wygra wasza kochana Koalicja Europejska bedzieta mie c WIOSNE i zamkną wasza zasraną kopalnie! potem elektrownie i potem wszystkie spółki i nie bedzie juz okropnych pisiorow z radomska w zaradach bo nie bedzie zadnyc hzarzadow! bo nie bedzie nic heheh pajacyki glosujcie na PO N WIOSNE na KE glosujcie bo pis jest zly debile hahahahahahaa

Jak belchatowian nie stać na to aby wziąć sprawy w swoje ręce to niech zasuwaja na tych z Radomska i Pajęczna.

Pisiory wyrwia węgiel, Złoczewa nie będzie i jeszcze plują w twarz. Dalej głosujcie na PiS.

Taaak lepiej glosowac na Biedronia ktory chce zamknac kopalnie albo platforme ktora tez to zrobi zeby tylko unia byla szczesliwa xD

Po zmianach na stanowiskach w Kopalni trzeba tylko powiedzieć. Boże chroń Królową.

Boże. Zaraz zastąpi Kozioła. Masakra.. Gość nie potrafi się odpowiednio wypowiadać. Do tego nic nie wie. A taka kasa i takie stanowiska. SZOK! Ale prawda jest taka że Dyrektorem Prezesem Kierownikiem może być każdy. Natomiast do bycia specjalistą nadaje się tylko odsetek osób z wiedzą i kompetencjami.

Nie ma ludzi niezastąpionych ,po zmianie może być tylko lepiej

Rewolucja kadrowa jest niezbędna, marnotrawstwo totalne.

Panowie gdzie byliscie jak rzadzila platforma...

Takiego chłamu i prostactwa nie było. A ci z radumska i pajęczna to TKM

Jedna trzecia wynagrodzeń idzie na łudzi niepotrzebnych, jeszcze przeszkadzają.

Decyzja jak decyzja . Nie ma zadnego wplywu na dostarczanie energii . Nie ma co sobie zawracac glowy . Firma funkcjonuje bardzo dobrze i raczej nic tego nie zmieni . Pewne jest ze aby gornictwo funkcjonowalo musimy glosowac na PiS . Ratujmy Belchatow i dobrze glosujmy na jesien .

A co z tym z HR co tak skandalicznie potraktował wczoraj długoletnią kadrę kierowniczą w kopalni. Wiecie coś?

Prawdę powiedział, KWB jest dla WSZYSTKICH nie tylko dla zacnych z EBE. Filozofia durnych. Pozabierajcie dzieci ze szkół w stolicy, bo uniwetrek tylko dla warszawiaków i kształćcie ich w Bełchatowie. Takie idiotyczne wasze gadanie.

Dla zięciów i kochanek ofkors!!

Ta długoletnią kadra nadaje się tylko do wymiany,nic nie robiący plotkarze i intryganci

Ma wszystkich w D. Pielucha go broni.

Pani poseł Pielucha bynajmniej dba o ludzi a nie tak jak ta kierownicza kadra zPO w kopalni

Ciekawe czy za darmo?

Pielucha już w odstawce.

A dlaczego? Czyżby stara sprawa z remontem szkoły czy czegoś tam?

Sprawa poważna? W sądzie.

Sprawa nie rozliczona, ciągle w toku, liczy na przedawkowanie, po pisowsku.

Czy aby ktoś z obecnych nepotów nie jest powiazany?

nauczyciel?

Tu podobno nie on.

Jest Mariuszek składa kasę

Jaki Mariuszek? Skąd?

A ten facio to przeca krystaliczny nie jest. Oj dużo by mówić..oj

A co z tym lysym Mariuszkiem od Pieluchy, do niczego się nie nadaję a kasa idzie.

Ważna persona. Rany !

Ponoć awans miał być wysoki a tu...

Były prezes z ELBESTU to jest dopiero nieporozumienie i proszę bardzo posadka w Elektrowni.

Za to ktoś powinien siedzieć, to szkodnik pierwsza klasa.

Głosujcie na KONFEDERACJĘ! POGOŃMY TEN SYNEKURY!

sory ale z ciebie debil hahhah mimo to współczuję

Trzeba ufać temu rządowi który jest!

Drodzy komentujący, nie bądźcie naiwni, że porządek w firmie jest w stanie przywrócić jakiś nowy dyrektor czy nawet prezes. To są pionki, którymi obsadzono stanowiska w wyniku politycznego wyboru, jakiego dokonaliśmy cztery lata temu. Czy naprawdę sądzicie, że jakikolwiek nowy nominat będzie chciał czy mógł zrobić cokolwiek wbrew swoim politycznym mocodawcom? Przemyślcie to sobie przed kolejnymi wyborami, które już w zasięgu wzroku.

Cóż, polityka wydzielania obszarow pobocznych do spółek idzie zaj__iscie

Co za chamstwo dyrektor odwołuje naczelną inżynier żeby zająć jej miejsce

To teraz się dowiedziales kto to jest

Kto teraz będzie rządzić w Rambie?

Nie pamietacie wizyty Dudy i Szydlo ze 3 lata temu? Belchatow padl wtedy przed nimi na kolana- ze tacy cudowni i tak pieknie mowia i obiecuja! No to macie dzis efekty, zapi...na dobre pensje dla pisiorow z epj i era! To sa konsekwencje waszego postepowania i wyborow, o co i do kogo macie dzis pretensje?

Obiecali i realizują

czytam te wasze komentarze i chyba mało wiecie Marian to pikuś w porównaniu do HR w elektrowni gdzie wyladował były prezes Elbest Krzysztof z Pajeczna ALE KOLEGA MAREK NIE MÓGŁ O NIEGO NIE ZADBAĆ.

może za dużo wie o działalności ludzi epj i nie można się pasożyta tak łatwo pozbyć.

A na drugim bogowie na niedostępnym dla zwykłego śmiertelnika Olimpie. Pogarda buta i arogancja. Czas to zmienić dyrektorze nowy. Tak nigdy nie było. Oj nigdy.

„Panowie Szlachta” z pierwszego piętra w Pentagonie. Czy wasze zapasione finansowo tyłki na garnuszku pracodawcy są już tak ciężkie i zmanierowane, że nie potraficie zatrzymać tej bulwersującej, a wręcz obrzydliwej fali rozdawnictwa, buty a w kobsekwencji zwykłej pogardy dla załogi, której macie czelność mienić się jej „reprezentantami”? Czy wśród was już nie ma nikogo z jajami, aby przywrócić godność pracownikom kopalni pracujących latami w firmie, poprzez powiedzenie stanowczego NIE, dla praktyk, jakie odbywają się na oczach załogi, a które pokazują haniebne lekceważenie waszych koleżanek i kolegów poprzez obsadzanie intratnych stanowisk ludźmi z nikąd, i to jeszcze z jakimi uposażeniami. WSTYD PANOWIE!!! Jeśli zależy wam jeszcze choć trochę na odbudowaniu swojego mocno nadszarpniętego wizerunku w oczach „starej gwardii” kopalni, przestańcie udawać, że nic się nie dzieje i ruszcie swoje wygodne cztery litery, bo w końcu z definicji statutowej waszej działalności, jesteście reprezentantami ZAŁOGI, tak przypominam wam – ZAŁOGI, a nie klakierami karierowych trampolin, dla wybranych jednostek nie mających z naszą branżą nic wspólnego, a co za tym idzie, elementarnej wiedzy nie tylko fachowej ale i kulturze naszej organizacji, z którą nigdy nie będą się utożsamiać, a będą traktować nasz zakłąd i ludzi w nim pracujących latami, jak przedmioty. Mamy nowego prezesa! Chyba nie oczekujecie, że dam wam gotowca i podpowiem wam co powinniście? Do roboty chłopaki. Stara gwardia jeszcze nie zwątpiła, że potrząśnięcie wami, jest jedyną szansą na odzyskanie należnej godności waszych przwdziwych koleżanek i kolegów, którzy są tu od zawsze. Powodzenia – czekamy.

Związki zawodowe będą działać w imieniu pracowników gdy będą utrzymanie się ze składek a nie na garnuszku pracodawcy.

A co na to przedstawiciel załogi w Zarządzie,podobno startuje na następną kadencję i przedstawiciele w Radzie Nadzorczejc

Chyba se jaja robi. Siedzi cichutko jsk mysz pod miotłą. A paszoł...

No i spadochroniarz Marian w PiS du wylądował. Wprawdzie nie połamał się, ale **** zbita

Jeszcze tylko ciapek i plan wykonany

Nie ma chyba w Bełchatowie godniejszego kandydata na prezesa PGE od proboszcza.

Nie ma co narzekać. Bełchatów wybrał PiS i wszystko jest tak jak mieszkańcy Bełchatowa pracujący na kopalni i elektrowni chcieli. Dziękujemy.

Prezes Zawa.... w areszcie, Dyrektor Rań.... pod schody a co z ich głupimi decyzjami??????

Po dzisiejszym wystąpieniu dyrektora HR z węglowej odpowiednie sygnały poszły do Warszawy i to nie do PGE. Niedługo będą kolejne zmiany bo PIS nie lubi tych co się za bardzo wychylają, szczególnie nauczyciele.

To jest chamstwo pierwszej wody.

wytrzymajmy jeszcze do wyborów i pogońmy pisiorów z naszego regionu z Polski nie dajmy się omamić 500+ czyy 1100 dla emerytow za to wszystko my płacimy uczciwie pracujący odprowadzający podatki

I kogo proponujesz ? Może Wiosna, czy Teraz Rysiek ?

No to kolaboranci bójcie się

No kopalnioki, bojta sie, teraz zobaczycie co to znaczy pracować jak w spółce, róbcie nam miejsce heheh

A jakie masz wykształcenie?

Przecież dalej rządzi pis.Zmienia się tylko opcja macierewiczowska na morawiecką.I tak dmuchają w jedną trąbę.Nie podniecajcie się.Będą nowe zatrudnienia.

No ten mądry z HR pojechał nieźle. On ma nas wszystkich w d..ie. Tu będzie ludzi niszczył i zwalniał a przyjmie z Radomska i Pajęczna. Nie myślicie że tego dość. To powinien być jego ostatni dzień pracy.

Byłem widziałem usłyszałem i nie wierzę po 40 latach pracy że coś takiego jeszcze usłyszę w swoim życiu. Dno i metr mułu.

To poziom ludzi z Pajęczna.

Gdzie można usłyszeć lub przeczytać co mówił???

Czy to był może nauczyciel polskiego?

Raczej nauczycielka. Koleżanka pani prezydent

W tej sprawie powinny związki zabrać głos. Gość o górnictwie nie ma pojęcia, kasuje 50 kawałków na miesiąc i jeszcze tak się zachowuje.

Związki załatwiają z HR swoje interesy i piją wódkę a nie będą w interesie idiotów którzy ich wybrali zabierać głos

Też zabiorą. Adam da medal za wybitne osiągnięcia, a reszta będzie gratulowała.,.

Związki dostają mamonę i martwią się o siebie, gdyby było inaczej to strajk byłby już dawno. Jakoś cicho siedzą i wszystko wszystkim pasuje, jak przyjdzie kryzys to wam fajne odprawy wynegocjują, a sami jeszcze długo długo stołki grzać będą.

Brawo związki i rodzinne układy !!! Brawo Adam - sprawiedliwy

A kto to byl ten HR ? A jak długo pracuje w HR ? A gdzie wcześniej pracował ?A jeśli tak to kogo to ostatnio przyjął? A przedostatnio? A przed przed ? A może trzeba sprawdzić?

Z zięcia zrobił głównego specjalistę od bloków. Prąd będzie drozal.

A còrka. A jeszcze ...

Główny Specjalista Kopalni, no pensyjkę pewnie niezłą przytuli a wy młodzi na 7, 8 grupach zapitalajcie do emeryturki. Kolejna mądra głowa w kopalni i to do służb inwestycyjnych. eh życie NBP to przy KWB małe piwo. Stworzyli sobie bizancjum i teraz szpanują. Mój mąz jest z zawodu dyrektorem PIS-u i uj wam do tegoemoji

Właśnie,dyrektor to nie zawód, ale skąd tępy wyborca PiSu może to wiedzieć.

Sam jesteś tłuk bo nie znasz klasyki filmu polskiego MMM a cienki jak polsilwer

Dyrektor to nie zawód, ogarnij się trochę zanim coś napiszesz

Ja jestes z radomska albo z pajęczna to teraz na dzień dobry możesz przytulić 27 grupę. Heja a co tam. Kto bogatemu zabroni.

"W spółce Ramb, która specjalizuje się m.in. w montażu konstrukcji stalowych i robotach antykorozyjnych, nowym prezesem został Dariusz Grzesista z Rudy Śląskiej, który na stanowisku zastąpił Krzysztofa Wiadernego, w przeszłości dyrektora KWB Bełchatów i górnika związanego z Bełchatowem. Nowy szef Rambu wcześniej był prezesem w śląskiej spółce Wonam związanej m.in. z budownictwem....

Kwb jest spółką skarbu państwa a nie spółką um.Bełchatów Każdy ma takie same prawa.Ciekawe czy wszystkie Wasze dzieci pracują w Bełchatowie??Z poważaniem

Takiego najazdu nepotów jak w ciagu 2 ostatnich lat to nigdy w tej firmie nie było. Nigdy. Po prostu nigdy. A teraz jak szarańcza. Syn córka zięć synowa kumpela kochanka itp.itd. dłużej ta firma już nie pociągnie jak nie nastąpią istotne zmiany kadrowe. Nadzieja w nowym dyrektorze.

Pan Prezes Grzesista postawił Ramy na nogi i wyprowadził na prostą po poprzednikach

powinien teraz wywalić koplaników do rambu a z rambu przyjąć do kopali ! 

Kopalnia funkcjonowała bdb zanim wparowała doń szarańcza. Panie nowy dyrektorze pan zrobi porządek po nich tam i posprząta. A będzie tego oj będzie w każdej dziedzinie i na każdym kroku.

Na ilu "fachowców" z politycznego zaplecza musi zarobić pracownik fizyczny. Ilu byłych dyrektorów, prezesów, ich rodzin i kolegów ma ciepłe posadki i pobiera niemałe pensje. Czy muszą państwowe firmy splajtować i przejść w obce ręce by ktoś zrobił porządek? Czy sami nie potrafimy rządzić i robić porządków? Przecież ich zarobki są w cenie prądu za który płacimy.

Porządek to trza przede wszystkim zrobić z tą 200 co to ich przyjęli ostatnio z EPJ i ERA na stawki o jakich ty chłopie nawet nie śniłeś. Co oni dobrego wnieśli do firmy oprócz panoszenia sie i trzymania wysoko łba. Każdy z poprzednich dyrektorów zaczynał w tej firmie od szeregowego stanowiska i po latach stopniowo awansował. A ci z tego nadania skąd się wzięli? Pracą czy układami politycznymi wskoczyli na stołki i biorą kasę o jakiej tym poprzednim nawet się nie śniło. I nie dotyczy to tylko dyrektorów. Ci specjaliści z radomska i pajęczna na powitanie dostają kasę której ty nawet do emerytury nie dociągniesz. Po co tylu naprzyjmowali do biur ostatnio skoro była przedtem akcja PDO. Ilu umysłowych przyjęto w ciągu ostatnich 2 lat? To są pytania na które potrzebujemy odpowiedzi.

Taki z niego fachowiec- Fachowiec od je...ia owiec!!!!!!

Niedługo z KWB będzie jak ze Stadnina Koni w Janowie. Czego się te pisowskie nieudaczniki nie dotkną to wszystko pada. A dziś Mądrala HR z centrali wprost powiedział, że nadal będą z ERA i EPJ przyjmować i nic nikomu do tego!!!!

Zobaczcie do czego doszło, misiewicze plują nam w twarz. Tego nie można tak zostawić, gość powinien być za to wywalony.

Ciekawe czy dni pracy w tej firmietego mądrali już też policzone?

I kto mu tera drzwi od samochodu bedzie otwierał? Buhahaha

Najwięcej przyjętych pociotkow to jest z Bełka

Senatorze o pośle połączcie siły i pomóżcie nowemu Dyrektorowi pozbyć się tych z Radomska i Pajęczna. Do tej pory śmiali się bezczelnie w twarz. Nie tylko pracownikom ale i Wam. Pogońcie ich bo czują się totalnie bezkarni. Bizancjum i Eldorado . Żadnych zahamowań . Tak nawet za komuy nie było

Nieważne czy z Radomska czy zPajęczna każdy chce uczciwie pracować za rozsądną płacę ,nikt nie zabrania Bełchatowianom zatrudnić się gdzie indziej

Prędzej nowy prezes Gieksy zrobi porządki niż ten duet nieudaczników.

straszna wiadomość, nie wiem jak sobie brać górnicza poradzi z ta zmiana, niepowetowana strata, taki fachowiec ...

Proponuję jeszcze zmianę kierownika HR w elektrowni.

Ten to dopiero gigus.

... i niejaką Kowalską - specjalistkę od robienia zamętu .

Wielkiego zamętu.

Kowalska z elektrowni czy kopalni?

z elektrowni- rozgwiazda.

Pracuję z nią na tym samym piętrze to wiem co to za ziółko i na co ją stać. Trzeba się trzymać jak najdalej.

To pusta kobieta.

ale zdrowia napsuje

Uważajcie to sygnalistka.

Nareszcie... czy nowy dyrektor sprawdzi politykę kadrową za okres 2 lat? Jakie stanowiska? Jakie wynagrodzenia? Skąd pochodzą nowoprzyjęci? Czyje pocioty? Czyżby z Radomska i Pajęczna? Ojojojoj...oj będzie się działo...załoga ma nadzieję...

oj głupiś ty i naiwny

W jakim celu?

Żebyś się pytał

dodaj komentarz
Czytaj także